3barns-mamma <3 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 men.... jeg er i tyskland med min kjære, og har tatt både norske og tyske tester, CB, og noen andre tyske fra apotekene her. Fikk bra positiv test for 2 dager siden, men i går når jeg tok en test jeg kjøpte i butikken, så ble ikke den positiv....... noen andre som har fått postiv og så negativ test, og likevel vært gravid???? i morges når jeg var på do, kom det ut ''brunlig utflod'', som gammelt blod liksom ( litt ekkelt detaljert, men men ) er i uke 5 no i forhold til min side her inne....
ifie Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har forstått det slik at om en test gir feil resultat er den alltid negativ. Altså har du fått en strek så er du gravid! Du kan få en negativ test selv om du er gravid fordi testen ikke er nok følsom overfor HCG´et. Dette ble fryktelig knotete forklart... men siden du har fått positiv test, vil jeg tro du er gravid, ja! Blodrestene kan være fra en eventuell festeblødning.
3barns-mamma <3 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 takk for svar alle CBjeg tok ble riktig nok svak positive, men jeg så streken der... den siste jeg tok som var positiv var klar positiv, men jeg lurer på om det kanskje kan ha vært en feil med de testene, den ene jeg tok i går som ikke ble positiv skulle liksom ha en sensitivitet på bare 10ml eller noe sånn?? og den ble negativ??? og i dag har jeg brunlig utflod???? har hørt at en strek er en strek jeg også, og blir den feil så er det som regel at den viser negativ.... men men.... blir helt tullete av dette jeg har jo kobberspiral også, så kan liksom ikke tro at dette er mulig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå