Gå til innhold

dere som har vært på tidlig ul lyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var i dag, siden jeg ikke visste helt når jeg hadde mensen sisst. tror kanskje det var 21 mai, men husker ikke. det er iallefall ikke etter 21 mai. dvs at visst jeg tar 21 mai som mensdag, da er jeg i uke 10 + 1.

men hoss gyn i dag, målte legen at fosteret var 2.6 cm. og da var jeg 8+6 uker på vei..

såg her inne at det var ei som var i uke 9, og at fosteret hennes var 2.3 mm. synes det var litt rart, siden jeg er mindre på vei, og at fosteret mitt er større.

er det bare slik de finner ut hvor kangt du er kommet? ved å måle lengden (crl)??

hvor lange var deres spirer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul 23.7. Da var fosteret 2,5 cm og jeg var i følge ul 8+6 uker på vei. I følge mens er jeg 2 dager lenger på vei og min første dag av siste mens var 20.5.

Det vokser litt forskjellig fra person til person, men siden du er litt usikker på siste mens, kan det sikkert være greit å ta utgangspunkt i utregning av legen og ul. Til info, så er du i uke 9 når du er 8+6 ;)

Skrevet

Hei, tror det er meg du henviser til som hadde et lite nurk på 23 mm :)

Jeg vet ikke hvordan de finner ut av ting og tang.. Men, han sa i hvert fall etter å ha sett på en tabell at i følge str (rumpe til hode), så var jeg akkurat 9+0. Altså akkurat startet på uke 10 i svangerskapet.

Kanskje det finnes noen tabeller om dette på nett.. Det skal jeg se etter :)

En ting jeg vet i hvert fall, er at det vokser litt i rykk og napp og det kan være veldig forskjellig fra person til person.

Skrevet

takk skal dere ha.

Jeg vet ikke heelt om jeg vil tro 100% på ul i dag, men i følge crl, så må jeg jo være 9+ 5 eller noe..

eh:) samme kan det være, jeg har sett hjertet slå:)

og da, er jo sjangsen megaliten for at det skal gå galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...