Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Har ikke navn klart - og kjenner det stresser meg litt.. Sliter VELDIG med guttenavn.. jentenavn er lettere..
MiMa09 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jada, det har vi, både gutt og jentenavn. Men vi gikk noen runder med det veldig tidlig, så hadde navnene klare da vi var på UL i uke 18, sånn at da vi fikk vite kjønn var navnet bestemt. Vi får en gutt, han skal hete Sander. Så er det å håpe at han ser ut som en Sander når han kommer ut også :-D
ifie Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Her er det på ingen måte klart Ingen av oss har et favorittnavn en gang! Vi venter også en gutt 30 dager til tremin...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 40 dager til termin, og jeg holder på å bli tullete av dette med navn..... Jeg og sambo har ei jente på S fra før, og han har i tillegg en tenåring på S. Jeg synes vi skal ha en til på S, men det er ikke helt nødvendig heller..... Tror vi har landet på Sander eller Sandor (mannen min er fra Ungarn, Sandor er ungarsk) Gubben preiker om Oliver, jeg kunne tenke meg å kalle opp en Bjørn, eller en August (men da bør han kanskje komme i august og ikke september?) Imre er også ungarsk (foreldrene hans bor i Ungarn, så navnet bør klinge bra på det språket) Sigurd er desverre utelukket pga uttale.. Jeg blir altså sprø av dette, men tipper det blir Sander -til tross for at alle besteforeldre (også de norske) har begynnt å snakke om babyen som Sandor...
Fallerifallera Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Niks! Vi er ikke riktig enige, eller egentlig ikke enige i det hele tatt! Og så har vi vel egentlig ingen favoritter heller... Jeg stresser ikke med det. Sist hadde vi og en sånn halvveisliste med navn vi kaanskje kunne bruke. Endte opp med et vi knapt hadde snakket om og ble 100 prosent fornøyde. Så vi satser på at han kommer "med et navn" han passer når han kommer!
Silje_vanilje Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Navnet har vært klart lenge Vi får ei lita jente som ska hete Maja
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 vi betemte oss dagen etter ul, og her blir det en Sigurd;-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Hei! :-) Her ser det ut til at det bli en Oliver! .-) Må selvsagt se babyen først før man vet at det er det navnet som passer, men det er det vi har bestemt da! :-)
Vifikkiaugust Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Sliter her også. !2 dager til termin og venter en gutt. Utrlig vanskelig. Både jeg og mannen har favorittnavn, men de stemmer overhode ikke overens! Satser på at navnet bare dukker opp under sykehusoppholdet.
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 nope, over hode ikke klart...9 dager OVER termin!!! så gitt opp det prosjektet.. Venter gutt, noe som er 100 gg vanskeligere enn jentenavn...har ei Helene fra før, snakket om Håkon, William eller Oliver.. Har egentlig sett for meg at en knallkjekk lege som vi treffer på sykehuset har det perfekte navnet for vår lille gullgutt he,he.. Neida, men kommer nok til å bli ekstra oppmerksom på guttenavn rundt meg når er på sykehuset..
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Jentenavn har vi hatt klart ei stund nå, og vi har vært enige om navnet fra vi fant det! Har fått beskjed på ul at de tror det er ei lita jente i magen, men dersom dette skulle vise seg å være feil og det kommer en gutt sliter vi!
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 jeg ønsker trygve etter min bestefar men vet ikke om det blir det da samboeen er er fra irak og navnet da kan bli for norsk men samtidig blir dems navn for irakisk , så det er vanskelig å bli enig
A1exandra89 Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 Vi er også ikke sikre! kjempe vanskelig å finne jente navn syns jeg.. ifølge ul så er det jente, så da tror vi det blir Ellie , eller Ellie Sofie.. hvis det blir gutt så tror jeg det blir Fredrik Andrej, eller noe med Andrej som mellom navn etter min russiske bestefar:)
trilletroll Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 vi var enige med en gang om guttenavn, så når UL sa at det var gutt var den saken grei : )
skorpionfruen Skrevet 31. juli 2009 #16 Skrevet 31. juli 2009 Vi har ett alternativ vi begge liker og jeg tror vi ender opp med det ja. Alle andre navn er det sånn at den ene parten avskyr Så når vi da har ett guttenavn vi begge liker føler jeg at jakten kan stoppe.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 31. juli 2009 #17 Skrevet 31. juli 2009 Ja, navnet er klart. Det blir en liten Adrian her.
Lilli med småtrolla Skrevet 31. juli 2009 #18 Skrevet 31. juli 2009 Jenta vår skal hete Nora etter verdens goeste oldemor <3 Forstår at dere som venter gutt syns det er vanskelig. Vi ble aldri enige om guttnavn. Syns du som ville kalle gutten din for Trygve burde gjør det. Et "sterkt" og godt navn.
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #19 Skrevet 31. juli 2009 Vi har hatt en diskusjon på navn her igjen .. men blir ikke enige, er heller ikke uenige,men finner liksom ingen navn vi LIKER veldig godt... så nå er det bestemt... vi venter til nurket kommer så får vi se da
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. juli 2009 #20 Skrevet 31. juli 2009 Gullet vårt har hatt navnet Hedda siden ordinær UL i uke 17 :-) syns det er så kjekt, for nå bruker folk navnet hennes selv om hun ikke er født. Til og med legen min kaller henne Hedda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå