Gå til innhold

hvor gamle var dere da dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere gift ennå? Hva er best å gifte seg ung, eller å vente litt??

Jeg går rundt å drømmer litt om å gifte meg , men vet ikke helt når. Er 23 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 år.. har ikke noe med alder å gjøre.

Man skal ha råd til det og man skal ikke gjøre det for at man drømmer om et bryllup. Men fordi man ønsker det og er innstilt på å leve sammen i gode og onde dager ;)

Sånn føler jeg det i alle fall

Skrevet

Jeg var akkurat fylt 22 år, vi hadde da vært sammen i 6 år og hadde ett barn sammen. Jeg er nå 28 år og fortsatt veldig lykkelig gift og vi venter nå nr 4 når det måtte være :-)

Jeg tror ikke det er noen fasit på hva som er rett eller ei, det må en nesten kjenne etter selv. Uansett så bør i hvertfall ønsket om å gifte seg være der fordi man ønsker å stadfeste at man har funnet den man ønsker å dele livet sitt med, og ikke fordi man drømmer om flotte kjoler og kirkeklokker. Du får spørre deg selv om du ville giftet deg nå om dere måtte gjøre det i smug og ikke fått feire dagen, fordi det som teller for deg er å være gift og ikke begivenheten å gifte seg. Tror man kan få en god pekepinn der på om man er klar eller ei :-)

Skrevet

Det ble kanskje litt feil formulert, jeg drømmer ikke om å gifte meg bare for å gifte meg. Men pga jeg elsker samboeren min så høyt, at jeg føler at det er riktig steg å ta.! Han sier det samme. Råd har vi :)

Kanskje det blir bryllup neste sommer dA :D

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe å reise vekk å giftet oss :) Bare jeg gifter meg med han :) Vil dele resten av livet mitt med han :) Hadde han sagt, kom an vi gifter oss på lørdag, så hadde jeg svart JA ! hehe :)

HI

Skrevet

Jeg var 21. Nå er jeg 40 og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)

Skrevet

Da høres det absolutt ut som du/dere er klar, uansett alder! :-)

Vi giftet oss forresten i all hemmelighet, ingen visste noe før nesten 1 år etterpå, hehe... Ble en del rare reaksjoner ut av det, men slik ble det bare for oss.

Skrevet

Var 21 år. Var for ung, både i hodet og i hvor jeg var i livet, og hadde kjent mannen min i for kort tid. Hadde jeg kunne gjort det om igjen hadde jeg ventet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...