Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Er dere gift ennå? Hva er best å gifte seg ung, eller å vente litt?? Jeg går rundt å drømmer litt om å gifte meg , men vet ikke helt når. Er 23 år.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 32 år.. har ikke noe med alder å gjøre. Man skal ha råd til det og man skal ikke gjøre det for at man drømmer om et bryllup. Men fordi man ønsker det og er innstilt på å leve sammen i gode og onde dager Sånn føler jeg det i alle fall
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Jeg var akkurat fylt 22 år, vi hadde da vært sammen i 6 år og hadde ett barn sammen. Jeg er nå 28 år og fortsatt veldig lykkelig gift og vi venter nå nr 4 når det måtte være :-) Jeg tror ikke det er noen fasit på hva som er rett eller ei, det må en nesten kjenne etter selv. Uansett så bør i hvertfall ønsket om å gifte seg være der fordi man ønsker å stadfeste at man har funnet den man ønsker å dele livet sitt med, og ikke fordi man drømmer om flotte kjoler og kirkeklokker. Du får spørre deg selv om du ville giftet deg nå om dere måtte gjøre det i smug og ikke fått feire dagen, fordi det som teller for deg er å være gift og ikke begivenheten å gifte seg. Tror man kan få en god pekepinn der på om man er klar eller ei :-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Det ble kanskje litt feil formulert, jeg drømmer ikke om å gifte meg bare for å gifte meg. Men pga jeg elsker samboeren min så høyt, at jeg føler at det er riktig steg å ta.! Han sier det samme. Råd har vi Kanskje det blir bryllup neste sommer dA
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Hadde ikke gjort meg noe å reise vekk å giftet oss Bare jeg gifter meg med han Vil dele resten av livet mitt med han Hadde han sagt, kom an vi gifter oss på lørdag, så hadde jeg svart JA ! hehe HI
Sånn kan det gå Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Jeg var 21. Nå er jeg 40 og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Da høres det absolutt ut som du/dere er klar, uansett alder! :-) Vi giftet oss forresten i all hemmelighet, ingen visste noe før nesten 1 år etterpå, hehe... Ble en del rare reaksjoner ut av det, men slik ble det bare for oss.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Var 21 år. Var for ung, både i hodet og i hvor jeg var i livet, og hadde kjent mannen min i for kort tid. Hadde jeg kunne gjort det om igjen hadde jeg ventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå