Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er interessert i å kjøpe din.

Kan du si hvordan den er og hvor mye den koster??

Jeg bor i Buskerud.Legger ikke ut noe personlig info her,forslag til hvordan vi gjør det??

Har event.du en mailadr.du kan legge ut??

Er pålogget igjen ikveld herfra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

min mail adresse er [email protected], jeg er også på facebook hvis du er der. Men du kan jo skrive en mail til meg så svarer jeg på det du lurer på.

Jeg kjøpte min for 1500 og da fikk jeg med gele som man skal smøre magen med. Men pris kan vi snakke om på mail.

Det er en liten hendig sak som er utrolig lett å bruke. Det er 2 knapper pluss og minus. du smører magen godt med geleen ( kan også bruke vanlig krem men du bør ha på en del) og så fører du den over magen, når du finner hjertelyden kommer det opp 2 hjerter og antall hjerteslag på displayet. Er det et lavt tall som kommer opp er det enten din puls eller så er du i nærheten. 1 gangen brukte jeg lang tid på å finne den, men når du treffer kan du ikke ta feil.

Jeg lå alltid på sofaen eller i sengen og hadde det stille rundt meg. ( ha lyden på angelsounden på så høyt som mulig, det justerer du med pluss og minus knappene på den, de er også on og off knappene)

Håper jeg har fått forklart det på en måte su skjønner, er så vanskelig å forklare det :)

Klem fra Ida

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp min ny for 499 på www.fosterlyd.no.

Skrevet

hvordan er den da? fikk du med gele og sann? jeg skal jo ikka ha 1500 for den, det er jo alt for mye..

Skrevet

Nå var vel ikke spm til meg, men svarer likevel jeg. Jeg har den til 499,- fra fosterlyd.no. Den er på str med en ipod ca. med probe på baksiden. På fremsiden er det et display som viser hjertefrekvensen til fosteret når du finner hjertelyden. Fulgte ikke med gel, da selger opplyste om at en hver form for olje, gel eller fuktighetskrem kunne brukes. Jeg har prøvd både med gel og vanlig fuktighetskrem, og synes i grunn begge deler fungerer like godt.

Skrevet

Koser 399 for angelsound på e.bay inkludert frakten=)

Bestil den som er fra korea.Kommer raskt i posten også og ingen toll;)

Skrevet

Heisann!

Ida:takk for svar.Men;jeg bestiller etter tips fra andre her på fosterlyd.

Klem

Skrevet

Jeg bestilte også fra Ebay (fra Kina). Betalte $ 37 inkl frakt, dvs ca NOK 220. Fikk levert den på døra 5 dager etter at jeg bestilte. Min er uten display, men funker som bare det. Klarte fint å finne hjertelyden med en gang og telte ca 150 slag i minuttet:) Det er forresten akkurat samme som den som man får kjøpt på Fosterlyd.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...