Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Ettersom det såpass dyrt kan man jo ikke kjøpe alt... Men hva er dere fornøyde med og hva vil dere anbefale?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Ullfleece jakke og bukse, i år går vi nok for dressen. Veldig fornøyd :-)
erteposen + 4 Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Sparkebuksene med sau på, med fot til de minste. Soveskinnet. Ull og silke luer. Bodyer. Til større barn de ribbestrikka buksene, men kan du/kjenner du noen som strikker er de enkle å lage selv og de er jo heller ikke innpå huden.
Seven Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Kjøpte offwhite ullfleece dress m knapper og hette. Lue og sokker også i offwhite. Grå ullfleece lue og votter. Sjokoladebrun ullfleece jakke med lue og sokker og votter i samme farge og ribbestrikket tykke sokker i naturfarge. Kjøpte alt i fjor på denne tid, selv om gutten min ikke ble født før i oktober. Fikk tilsendt varene etter hvert som de kom inn på lager da de var utsolgt for mye. Hadde vel alt i hus rett etter at han var født. Har vært strålende fornøyd med alt sammen. De ribbestrikket sokkene kjøpte jeg i to størrelser og har brukt dem fra han ble født og til langt ut i mai. Hver dag har han hatt dem på. Har vasket dem flere ganger og pirket av nuppene og de er like fine. Ullfleece luene sitter som støpt og dekker både panne og ører. De er ikke fôret da, men jeg hadde en tynn bomullslue med avklippede snorer inni. Kommer til å kjøpe ltt også denne sesongen :-§
Ranveig R Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Er kjempefornøgd med bodyane og ullfrotté sparkebuksa (lille på 21 mnd har ei i str 92, ho har brukt den sidan ho var ca 80cm høg, reknar med den vil vare i alle fall denne vinteren og). Og så synest eg buksene i ullribb er supre, tøffe som tights under kjolar/tunika til jenter. Kanskje litt mindre relevant som tights til gutar, men dei er gode som innebukser/under-utedressen-bukser. Vil anbefale å kjøpe klærne litt store, bodyar kan fint brettast opp på ermene i eit par mnd f.eks, og ullribb-buksene ligg jo uansett litt "i krøll" oppover leggane. Det var ikkje noko problem å ha sparkebuksa stor heller (utan fot for øvrig), så lenge jenta hadde skinntøflane på (og det hadde ho jo uansett så ho ikkje skulle skli på golvet), forsvann ikkje føtene opp i buksebeina. Ellers er eg superfornøgd med saueskinnet, eldste på nesten 4 år brukar sitt kvar natt og har gjort det sidan han vart fødd. Og så er både babyteppet og juniorteppet fantastisk, men det er nok mykje billegare å strikke sjølv enn å kjøpe der. Lykke til med shopping som forhåpentlegvis ikkje ruinerer deg (det er ikkje så lett det der...)
Candy girrrl Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Ligger det en Nøstebarnbutikk i Bergen. På Nestun?
EinFrosk Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Den ligger på midttun, i hardangerveien ved biteringen som er barnevogn-forhandler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå