celodi Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Minstemann her var 2 uker fra 6mnd dagen sin da han fikk smaksprøve på grøt.Nå er han straks 7 mnd og han spiser 1 porsjon grøt midt på dagen,og litt fruktmos eller frukt i baby feeder'n. Tenkte og prøve han på litt middag om et par dager. Har ikke erstattet noen puppemåltid enda vi.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Eldste ble startet med grøt fra 4 mnd pga lite tilfredsstillende vektoppgang. Han hadde da fått tilskudd av mme i ca en måned først. Han tok fint flaske og grøten. Minstemann startet forsiktig rett før han ble 6 mnd. Det tok sin tid før han ble fortrolig med fast føde, da han var veldig glad i puppen. Han tok ikke flaske heller før han var rundt 8 mnd.
Loyloy Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 begge mine har fått "smake" vanlig mat ved fire mndr alder. minsten spiste brød (som kos)da hun var 5 mndr.
Mittens ♂♂ Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Begynte å introdusere fast føde like etter han ble 6 mnd. På eldste begynte vi etter 4 mndrs alder.
En,to,sju,ti Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror jeg var rundt 4-5 mnd. Da ble jeg tjukk.Var visst ett skikkelig matvrak jeg:) Men så løp jeg det av meg igjen:)
mummydummy Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 5,5 mnd. Tok to dager, så spiste han gode porsjoner med frokost og kveldsgrøt, og etter en uke begynte jeg med middag i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå