solei Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Prøver å skrive ut svar på innlegget mitt nedenfor. Men blir blankt ark og det står at siden er flyttet. Vet jeg har prøvd å skrive ut før uten at det går. Hvordan gjør jeg det??
* 5 om dagen * Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 nå vet jeg ikke helt om jeg forsto rett, men en annen mulighet er jo å klippe / kopiere tekst,over til world,også skrive det ut derfra. men det skal kunne gå ann å merke teksten,høyreklikke,og skriv ut.... skal ikke det gå da???
solei Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Gikk ikke å merke teksten og skrive ut. Andre som har klart å skrive ut svar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå