Gå til innhold

For ei rå dame!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke om jeg synes hun er så rå jeg, men hun er dritpen!!! ...fra halsen og opp...

Skrevet

dødsbra kropp syns jeg :)

Skrevet

Ei dame med stål i bein og armer :-)

Skulle vært litt mer fast i fisken selv...

Skrevet

virker veldig hyggelig og jordnær også.

jeg sendte henne mail og ba om tips og råd til mat og trening.

fikk veldig hyggelig svar av henne :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er pent med det jeg vil kalle "overtrente" kropper...

Når blodårene buler ut, slik de gjør på begge disse bloggdamene, synes jeg det er ekkelt.

For all del, flott med en veltrent kropp og definerte muskler, men det kan bli i "meste" laget også...

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg personlig, har aldri sett på sånne muskelbunter som attraktive. Jeg kunne aldri falt for en mann med masse muskler. Heller vaskeball enn vaskebrett, hehe

Skrevet

Jeg kan se at mange sikkert syns at hun er pen, men hun er ikke min type pen. Jeg hadde ikke falt for henne.

Skrevet

Problemet med både menn og kvinner som bikker litt "over the edge" med trening er at det skjer noe i hodet deres. De blir rett og slett litt for høy på seg selv. Sett sykt mange eksempler på det. Har ikke åpnet noen av linkene. Men å posere kropp på egen blogg taler vel for seg. Synst det blir dumt.

Ps! Veldig fornøyd med egen kropp om jante-gestapoen er ute på tokt.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg trente veldig mye før jeg ble gravid, ikke sånn trening for å få definerte muskler slik som hun på bloggen da.. Jeg må si at når jeg har kuttet ned på treningen i svangerskapet og i barseltiden så har jeg blitt en person som trives mye bedre med meg selv, og jeg er mye mer impulsiv enn jeg var før. Mitt nye motto er altså alt med måte. Skal fortsette å trene, men ikke i den grad jeg gjorde før, jeg ble rett og slett avhengig av endorfinene treningen ga meg, og ulykkelig de dagene jeg ikke fikk trent.

Skrevet

Synes overhodet ikke sånne kropper er pene. Virker heller frastøtende på meg. Liker ikke så definerte muskler, hverken på kvinner eller menn... Godt trent, jatakk - store muskler, neitakk :)

Skrevet

Tøfft gjort av henne... Men jeg synest personlig at når mennesker er så trente er det ikke pent.. Det går an å holde seg fast i fisken uten å overdrive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...