Gå til innhold

Termin idag og kjenner ingen verdens ting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom dagen, var så sikker på at jeg ikke skulle gå over termin altså men den gang ei. Kjenner absolutt ingenting bortsett fra når ungen stikker hodet sitt lengre ned i bekkenet, da stikker det. Ellers ingen magesmerter eller vannavgang eller slimpropp:( Er det sånn at fødselen kan pluttselig sette igang ut av ingenting?

Kanskje like greit, vi overtar nytt hus idag og skal bytte litt gulv og skap og sånt før vi endelig flytter inn om en 2 ukers tid. Ahh...vil bare ha dette her overstått jeg. Spesielt etter å ha sett på noen episoder av jordmødrene så har jeg VIRKELIG lyst til å bare ha det overstått for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler frustrasjonen din! Har også termin idag, og tror iallefall ikke at det skjer noe idag. Masse sengegym igår, så var SÅÅå klar for at noe skulle skje i natt, men neida... Her blir det litt oppussing idag, så kanskje greit at det ikke starter idag, men likevel.... vil bare bli ferdig. Han blir jo bare større og større inni der!

Skrevet

Sex ja, husker når det betydde noe. Som mannen min sa det idag.."Jeg kommer til å savne magen din, men jeg savner sex livet vårt enda mer". Orker ikke det heller, får sånne sinnsyke stikk i isjasnervene mine at jeg tror jeg holder på å dø! Men nå er det best for h*n at h*n ikke kommer enda, har kjøpt en nydelig kjole som jeg skal ha på meg på bryllup imorra;)

Masse lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...