Tøysetipp Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal snart kjøre vesla i barnehagen og kjæresten ligger i sengen og sover. Jeg skal overasske henne med frokost og kaffe på sengen når jeg kommer tilbake, men ønsker å kjøpe en liten ting til henne. Hva ville dere kvinner satt pris på å få? Jeg burde kjent henne godt nok, men er helt grønn. Blomster er jo bortkastet sine hun er her på besøk. Armebånd har hun kjøpt til meg. Smykker bruker hun ikke så ofte. Tenkte mer en liten oppmerksomhet hun kan få på sengen. Hjelp, noen?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Sjokolade og nescafe cappuccino med caramel hadde jeg blitt veldig glad for )
flypapir Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ferske rundstykker med godt pålegg og en avis eller et blad av noe slag?
Alba44 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Ting jeg hadde satt stor pris på å få på senga er: - en bunke med ferske ukeblader & noe godt til:-P - en cd med musikk som jeg forbinder med kjæresten min - en plan for dagen/ en opplevelse. f.eks. liten båttur, picnik i en koselig park, utflukt til skogs, kino o.l. Kommer ikke på noe mer... Lykke til & kos dere ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå