Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 I natt drømte jeg at jeg vasket håret på tulla her. Hun har nydelig hår (2 1/2 år), og jeg tok feil av shampo og veet. Dermed vasket jeg henne med hårfjerningskrem.... Stakkars hun hadde bare noen små-tuster med hår, så vi måtte barbere hodet hennes! Jeg gråt,og gråt... Og skulle ønske jeg kunne ta pause fra graviditeten på nettene.
Mammatilsnart2:) Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Off, ja det er slitsomt å sove ! Drømmer noe vanvittig hver dag. Skal begynne å ha bok ved siden av senga så jeg kan skrive det ned med en gang jeg våkner . Ikke alltid man husker detaljer utover dagen, man er bare grusom sliten
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har voknet et par netter på rad nå av at min kjære samboer går på toalettet!! Som regel er der jo jeg som står opp! :-) I natt drømte jeg at han gradvis overtok alle de gravide symtomene mine.......bla opp flere ganger på natta for å gå på do!! Jeg var fortsatt gravid, men han hadde symptomene!! Hadde ikke det vært flott jenter!! :-) Gid om det hadde vært tilfelle!!! :-) Drømmer også at jeg røyker som en svamp!!! Vokner opp med kjempe dårlig samvittighet!! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå