Gå til innhold

Noen som har hatt 0 cm åpning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en kontroll, og ikke vært helt moden, og likevel født bare et par dager senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul en onsdag, var helt umoden, hadde ifølge gynekologen er uvanlig lang livmortapp i tillegg til at ungen lå høyt og ikke hadde festet seg. Fikk beskjed om at jeg nok måtte vente 3-4 uker til før det ble noen fødsel (dette var to uker før termin).

Tre dager senere, altså på lørdag startet riene, søndag gikk vannet og natt til mandag tok de ungen med sugekopp. Fødselen tok nok såpass lang tid nettopp fordi ungen lå så høyt og jeg ikke var moden, men det kom da, og det lenge før legen "spådde" :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor HI innlegget ble anonymt (?), pleier jo nesten adlri være anonym... Jaja...

Takk for svar :-) Fikk vite i går at jeg var helt lukket og halvmoden, en del igjen for å bli avflatet også. Vesla ligger godt nede da og har festet hode. Min mann har nemlig vært overbevist om at hun kommer på lørdag, altså i morgen, men jeg sa det var nok ikke sjangs i havet for det, men kanskje han kan få rett likevel da? Spennende å se.

Skrevet

Vannet gikk hos meg natt til en fredag, kom inn på sykehuset og fikk beskjed om å dra hjem for de ville sette meg igang på mandagen siden det var 0 cm åpning og ungen lå høyt,kom ikke til å bli noe fødsel den dagen.. 8 timer etter var hun ute!

Skrevet

Oi, det gikk fort ja! Kan vannet gå når man har 0 åpning altså? Kult ;-) Da tenker jeg at jeg kanskje ikke skal være for skråsikker på at dette må ta lang tid likevel, hehe... Tror selv at hun ikke kommer i morgen, men heller mot neste helg gijen evt, men blir spennende å se. Gøy å gå og kjenne på kroppen :-)

Skrevet

Det var hvertfall det jeg fikk beskjed om! Jeg dro hjem i den tro at jeg skulle gå rundt hele helgen med disse modningsriene, men det sa plutselig pang-og det kom masse rier! :) Det gikk veldig fort. Det er nok ikke sikkert det skal ta så lang tid!

Legen min mente jeg kom til å gå over termin siden ungen lå så langt opp og ikke festet, er ikke alltid legene har rett! ;)

Masse lykke til hvertfall!! :)

-anonym over her-

Skrevet

Jeg var også inne på kontroll, hadde 0cm åpning og jordmor sa jeg kunne gå en uke til for deretter å sende meg hjem...Fødte senere samme dag!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...