solei Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Noen som gidder. Kjører jeg gjennom stavanger og mot Kristiansand? Tenkte å får en veibeskrivelse her så dropper jeg kart.
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Spørs jo hvor i stavanger du starter. Kjør motorveien mot kr.sand, ta av på avkjørselen etter kvadrat, så er det vel skiltet mot sentrum
solei Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Kommer kjørende fra Bergen. Må jeg gjennom Stavanger sentrum og videre mot Kristiansand? Eller går motorveien utforbi.
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Du følger E39 til du er på motorveien.. Da tar du av der det står Sandnes. Det er kommet en ny avkjørsel og hvis du tar den første etter Kvadrat kommer du til en rundkjøring - ta til venstre i den, og kjør ned bakken til Sandnes. (Det står Sandnes - Bryne - Klepp på den avkjørselen). Hvis du skal til Sandnes sentrum tar du til venstre i rundkjøringen under brua hvor toget går. Lykke til:)
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Er bare å følge skiltingen mot kristiansand, ikke kjør innom stavanger sentrum
solei Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2009 Dumt spørsmål. Men hva mener dere med kvartal? Er det en plass eller senter??
solei Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2009 Største? Jaja. Da har vi en plass å gå om det regner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå