Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg husker faktisk ikke helt, men du bytter bare når du selv synes at det er tid for det! Dyna skal være litt lengre enn babyen, så når de er ca. 1,5 år?!? Egentlig kan du bare kjøpe inn dyna nå, for barnet skal jo bruke den likevel! Da ser du når det er på tide å ta dyna i bruk.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har brukt 65x80 i vogna/kurv og 80x100 i senga helt fra nyfødt, ingen problem. Mange som er redd de skal havne under dyna hvis den er stor, men etter min oppfatning kan da det like fort skje om den er liten også. Festet dyna i kanten på madrassen så den holdt seg litt på plass.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Mitt barn er snart 3 år og h*n bruker fortsatt den dynen. H*n har ikke et kosedyr, men dynen er med overalt. Begynner å bli ganske så liten, men forsøk på å erstatte den med en ny og større blir bryskt avvist av et meget bestemt barn:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg brukte også den dyna i vogn og vogge, hadde 80 x 100 in sprinkelseng. Ved 6 mnd. kjøpte jeg juniordyne (har gjort det slik til begge barna) for da bare spente de de minsre dynene av seg med en gang. Liker ikke ligge med juniordyne selv, vil ha en som er lang og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå