Gå til innhold

17+2 ... Kor er magen ? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er no passert 17 uker .. men enda ikke fått noe mage ... Den har jo est ut litt, men ikke noe tydelig gravid mage.... Normalt? :S Håper noen svarer :S *nervøs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeeeldig normalt. Jeg er tredjegangs, og i uke 23 omtrent poppet magen ut. Nå er jeg 27 uker, og magen er tydelig gravid.

Skrevet

Syntes ikke på meg ordentelig før i uke 27 første gangen jeg var gravid så heeeelt normalt :) Lykke til :)

Skrevet

oi, da er jeg tidlig ute. Er førstegangsgravid i uke 17+5 og magen buler hehe :-) Har allerede flyttet inn i mammabuksene. Folk ser det tydelig:-)

Skrevet

Hehe, må bare legge til at dette nok også har en sammenheng med når vi velger å "slippe magemusklene" å gjøre. Derfor er det noen som stryker seg på magen allerede fra uke 7, liksom.

Skrevet

Tusen takk for svar :):) Godt å vite at det er normalt :D Mange som får mage tidligere , så beg å få små "panikk".. Var nede på helsestasjonen i dag ,for å høre om eg kunne få høre hjertelyden . og det fikk eg og den hørtes helt fin ut :) Så hadde ingen grunn til bekymring :) Kjempe hærlig å vite at den lille har det bra :):) Masse lykke til videre med graviditeten og den lille jenta di :):)

Skrevet

hehe .. kan ikke tenke meg at man ser så mye etter 7uker:P men man vet jo at det er noe der :):) Gubben har endelig funnet seg til rette med at han skal bli pappa ,og susser å stryker meg på magen før "vi" legger oss :) Døds hærlig :):)

Skrevet

Går også å venter på magen :) Er 16+ 2 idag, og jeg går fortsatt med str 36 i bukse men jeg merker at de er ikke så behagelige som før ;)

Folk som ikke kjenner meg kan nok aldri jette at jeg har noe i magen jeg ikke har spist, men venninner og slikt ser at det er en liten bulk der som ikke er der vanligvis :)

Skrevet

eg går enda med de buksene eg pleide ., men har stortsett strikk i de :P hehe ... Så tror ikke eg trenger å bytte de ut heeelt enda :P hehe :D Men skal bli godt når h*n beg å lage liv :):)

gleder meg masse til både bevegelser ,og større mage :):)

Nei,er ikke så enkelt å se at man er gravid så tidlig:P Så er bare de nermeste som merker noe (om de merker noe i det hele tatt):P hehe ... :):) Menne du må ha masse lykke til videre i svangerskapet :):)

Skrevet

her er heller ingen mage, 25 fullførte om to dager.. men det er nok som de sier om å slippe magemusklene.. jeg får veldig babymage når jeg står forran speilet å slipper den ut, men jeg klarer ikke dette når jeg går og står ellers.. blir feil for meg å bare slippe før jeg ikke klarer å holde igjen, men jeg holder den heller ikke inne..

men egentlig er jeg gla den lar vente på seg, det blir fort nok stort og tungt!

tror ikke det er uvanlig å ikke ha særlg mage i uke 17:)

Skrevet

eg har en del mage når eg står forran speilet på badet eg og .... men klarer ikke helt gi slipp :P .... Men takk for svar :) Setter pris på det ... var ganske så "nervøs" ang dette :):) Lykke til videre med graviditeten caviro89 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...