Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Ble dere blå i begynnelsen? Jeg er knallblå på ene siden. Umulig å rocke med disse blåmerkene.. Det jeg er litt spent på, er om dette går over sånn at jeg etterhvert blir "herdet". Litt kjipt å bare måtte legge ringen vekk.. (
Monajenten Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Min er tyngre og jeg så mørbanket ut:-) Det er jævlig vondt men ta en dags pause og prøv å rocke litt. Du MÅ få vondt for at du skal bli herdet.
Miss Misantrop Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ja, ble gul og blå. Skjønner egentlig ikke poenget med det.... dumt kjøp tror jeg, jeg følte faktisk at en vanlig rockering til barn fungerte bedre. Min er 5 pund.
solei Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Ja, var gul og blå lenge. Det fine med denne ..selv om det ikke synes, er at den øker blodsirkulasjonen. Derfor får en ikke blåmerker senere ved rocking. Og det hjelper mot cellulitter, som mange faktisk får på magen. Jeg rocker rumpa og lårene og for å motvirke det!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2009 Så da vil det bli bedre? kan jo ikke gå rundt og være blå i månedsvis, men jeg vil jo ikke pakke vekk ringen etter en dag heller :oD
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2009 Takker. Da ble jeg litt mer optimistisk )
bl0mma Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 KOSI hvordan gjør du når du rocker rumpe o lår?
solei Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har rocket i 1.5 år. Prøvde først nå å rocke rumpa og lårene..veldig vanskelig men etter noen dager gikk det bedre. Og det var VONDT. Prøver bare å holde rockingen igang godt over knærne. Må bøye knærne endel i begynnelsen. Virker umulig først men går etter hvert. Men jeg klarer maks 5 min..men det kjennes. Prikker godt i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå