Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Sad but true, men so what so what so fucking what, jeg er døv, hes og lykkelig. Nå Enter Sandman.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Høy som et hus etter Metallica, zat's ouatt. Jeg er den fødte groupie.
prekæs Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg syns det er ett tankekors at gamle meg med en gang visste hva du mente. Men så bor jeg ett sted hvor metallica tskjorte og mc jakke er en del av bunaden. Ungdommen i dag har mye å lære gitt....
pingu...... Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hvis jeg tenker meg om så kan jeg faktisk nesten alle låtene på Kill Em All, And Justice For All, Ride the Lightning, Master of Puppets og Black Album utenat. Men der stoppet det for meg, og jeg føler meg for lenge siden ferdig med Metallicaperioden min for godt og vel 12 år siden. CDene står nå der borte i hylla, kanskje jeg skal mimre litt? Dog vanskelig uten CD spiller, men spotify, det river. Lenge siden forresten, her på krangle har det ikke skjedd så mye ser jeg
Gjest Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Rispeck, Pingu, for kredibel fortid - men nåtida, menneske?
Patetica fåkksi Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Har Metallica egentlig produsert flere sanger? Altså ikke kun Nothing Else Matters? Hilsen Pink Floyd-entusiast. Kan tilogmed de fleste sangene på gitar.
Patetica fåkksi Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Er det de som lagde den derre "Oh baby baby, what was I supposed to do..." ?
pingu...... Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Kredibel fortid utgikk når O store rockere begynte med symfoni. Det var en genreblanding fra helvete. Nåtida består i skrivende stund av Dolly Parton der hun lille danser på stuegulvet. Det er bra dame det. Hun er selveste barbiedukken, så du bør jo digge henne? Ellers så består nåtidsmusikken av alt øret liker, og det spenner vidt.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Vi har alle gjort dumme ting. Man må likevel ha og høre både nytt og gammelt, og så kan man få lov å ikke høre på S&M.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 Dolly er forøvrig kul nok i massevis. Bare i en helt annen verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå