Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 er i uke 19 og meget kåt, har masse fantasier som å ha sex med jente som selv er gravid men må ta seg godt ut, da jeg er opptatt av dette og meg selv... har også fantasier om å ha sex med deg mens mannen min eller din ser på oss.. gjerne mens mannen min knuller meg samtidig.. er det flere som bare leker med tanken eller kunne ønske seg å utforske dette nærmere<<<++?? ikke noe som er bedre enn en herlig deilig eksploderende orgasme, samtidig leve lenge på ;)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er overasket over at det er så mange jenter som har slike fantasier. Selv tenner jeg kunn på menn. Likker det som er motsatt av meg selv. Faste, trygge, harde mannskropper. Svulmene harde kukker som sprenger seg vei. Myk og yndig vil jeg være. Kan ikke noen andre si at de også har det sånn. Føler meg helt alene her. Er det jeg som er rar og spessiel?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Det er også noe jeg fantaserer om, selv er jeg i uke 12 og er konstant kåt. Drømmer om å slikke fitte og bite og suge bryster. Hadde vært deilig å kose med magen din og.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 tenner kun på jenter for tiden!!!!!!! store deilige pupper å faste store rumper!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Rrrrr...deilig med jentesex! Jeg er ikke gravid nå, men husker jeg fantaserte sykt mye om det sist svangerskap. Til vanlig dukker fantasien opp i ny og ne, jeg håper virkelig en dag snart at mannen min er klar for å dele meg med en annen deilig og kåt jente =))
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Naturlig å tenne på deilige kvinnekropper. Har hatt sex med ei anna jente, og det var utrolig godt!!! Hvem andre enn ei anna jente veit kva ein vil ha??;-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Alene hjemme og kåt!!! Noen andre som vil dele dette med meg?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 godt å se at det er flere av oss. Jeg er helt utrolig kåt om dagen!! Nesten hele tiden. Har hatt økt sexlyst i de andre svangerskapene også, men ikke i nærheten av slik det er denne gangen. Mannen min klarer ikke å holde tritt, og det har ikke akkurat vært noe problem tidligere:-) Har snakket med han om vi ikke kan få en jente til med oss, og han leker litt med tanken. Jeg har skikkelig lyst til en deilig jentekropp som jeg kan kose med på alle mulige vis. Vet ikke helt om jeg tør ennå, men blir helt satt ut av tanken....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Jeg er ganske ny her, så dette har jeg ikke fått med meg tidligere..... Du gir vel ikke opp diskusjonene din???? Dette vil jeg høre mer om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå