jegermann Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Tenkt tilfelle : Hva om din nåværende kjære har vært sammen med en mørk mann De har barn sammen. Hva skal da mannen tenkte som da er en såkalt gjennomsnitt nordmann??? Ps ikke si at det er bare menn som tenker på størrelsen :-) Med hilsen JegErMann
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg har ikke den største erfaringen på dette området, Har kun hatt sex med 4 stykker, inkludert mannen min fra Nigeria. 2 av de jeg hadde sex med før han var større, og han ene var finsk og han andre norsk. Jeg tror en gjennomsnittlig nordmann ikke er så mye mindre enn en gjennomsnitlig afrikaner. Det er mange myter som går der ute, selvom noen hevder at forskning viser at afrikanere er størst. Jeg er helt enig med deg om at i også tenker størrelse. Det er faktisk størrelsen det kommer ann på, men den må ikke være for stor heller. Jeg datet en fyr som jeg ikke turte å hoppe i senga med da jeg fant ut hvor stor han var. Jeg var redd det skulle gjøre vondt. Han var blanding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå