<3 coccinelle Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Vi skal vaere her en god stund og mini faar saann utslett av varmen. Han taaler varmen ellers er blid og fornöyd men faar utslett rundt halsen og litt nedover brystet. Det ser saa ille ut Har med hydrokortison men en skal vel vaere forsiktig med det i solen kanskje? Har ogsaa hatt paa aloe vera. Han har UV drakt og vi passer paa aa avkjöle han i basseng og saann men det blir uansett klamt innimellom. Noen som har et godt raad?
lÅktiHaUDe Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 For å si det slik så har vi vært mye i syden og da spesielt Spania med våre barn og vi har aldri brukt UV drakt. De har aldri hatt svetteutslett. Vi har bare brukt skikkelig solkrem som f.eks Vichy og høy faktor, smurt dem flere ganger om dagen og hatt på aftersun eller aloe vera om kvelden. De har sjelden blitt brent. Jeg går sjelden under 30 i faktor for det er ikke om å gjøre for meg å få barna brunest mulig, men litt sol på kroppen skader ingen er min mening . Hva med å bruke drakten når solen er sterkest? Er vel mellom 12 og 14 . Hydrokortison skal ikke i solen nei.
<3 coccinelle Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja det er det vi har gjort. Brukt drakten naar solen er sterkest og ellers har han bare badebleie. Jeg har aapnet drakten i halsen ogsaa saa jeg tror ikke det er paa grunn av den han har faatt det. I dag var han under parasoll hele tiden og hadde nesten ikke drakten paa. Men han har faat svetteutslett hjemme ogsaa naar det har vaert varmt saa det er kanskje bare noe vi maa leve med. Faar pröve aloe vera og haape at det gir seg etter hvert. De smaa blir vel mer vant til varmen etterhvert de ogsaa kanskje.
<3 coccinelle Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Maa ogsaa si at dette er nr 5 og kan ikke huske at noen av de andre har vaert plaget med slike utslett. haaper han ikke er allergisk eller noe.
lÅktiHaUDe Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Uff har jo prøvd alt dere da kjedlig når de får slike utslett. Ta ham med til apotektet og hvis de utslettet. De er kjempeflinke der nede. Mye flinkere enn her. Det hadde ihvertfall jeg gjort om dere skal være der en stund Ha ihvertfall en god sommer videre da. Vi kom fra Spania for 2 uker siden og nå vil jeg ned igjen *sukk*.
<3 coccinelle Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2009 Ja faar pröve det hvis det ikke gir seg. Takk for svar! Det er i hvert fall herlig aa vaere her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå