Gå til innhold

Ble så sint på gubben.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk i noen dager nå, det er ikke et sted på kroppen jeg ikke har vondt. Var innlagt på sykehuset pga akutt hodeverk. Har fått med meg en hel god del medisiner hjem.... gikk bra det .)

Og ikke nok om det...... jeg får influensa, feber, oppkast og alt som følger med.

Der ligger jeg på sofaen og er helt i koma, og gubben blir sint fordi jeg ikke orket å legge ungen 1 gang på 2 år.Jeg kunne ikke tro hva som kom at av munnen hans. BLA BLA

Han sa OGSÅ han skulle ringe min mor å spørre om det var vanelig at en mor ikke kunne ta vare på jente ungen sin.....trodde jeg skulle dette ut av sofaen av latter.......ha ha det hadde gjort seg. Han hadde fått seg en på tryne av gamla..

Jeg våknet et lite sekund der ja. og spurte han om han var frisk??? Jeg gikk jo så klart opp å la jente ungen min jeg.( dumma)

aaaa det går ann å hjelpe litt.... not

han skal få kjørt seg godt neste gang han er syk. skal ikke spare på en dritt en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo?? Din er til og med verre enn min, og det sier litt..........

Skrevet

Kanskje vi skal blåse i disse udugelige mennene, bosette oss i kollektiver og bruke gigoloer? Tanken slo meg i dag morges. Jeg har samme problemet som dere over. Han er sikkert snill på bunnen, men hvem er vel egentlig ikke det?

Skrevet

Hehe,måtte le litt av svaret ditt NN 23:32 :)

Menn er udugelige på mangen måter,men fy søren så godt det er å ha dem også!

:)

Skrevet

Blir frisk, så har du krefter nok å kaste han ut!!!

Skrevet

Når sinte lille meg blir frisk tror jeg det er best han holder seg unna en god stund!!!!!

jeg glemmer ikke den her så lett................forbanna idiot!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...