Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 BF fikk seg kjæreste for ca 2 mnd siden, og de har nå bestemt seg for å flytte sammen! Hun har 5 barn i alder 3-9 15 og 17 år, BF har 3 barn i alder 8 mnd, 4 år og 10 år! (de har alt flytta sammen da..) Problemet nå er at min 4 åring ikke vil til pappa, h*n henger rundt halsen min hele tiden, skal ha kos og klem hele tiden. (8mnd og 4 åringen har han sammen med meg). Den lille på 8 mnd har han ikke i det hele tatt! Noen tips til hvordan få h*n til å få lyst til å dra til pappa igjen? Synts det er noe tidlig å flytte sammen så tidlig,siden det er så mange barn involvert...men det har vist ikke jeg noe med..!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 .....HJELP! så latterlig mange unger!!! Ja - er veldig enig deg at det er ALT for tidlig å flytte sammen når det er barn involvert. Og kanskje enda mer fordi det ble veldig mange dine og mine unger her.....Men desverre er det ikke noe du kan gjøre med det..... Det eneste du kan gjøre for å få 4 åringen din til å ville dra til pappa, er å prate masse positivt om han - fortelle hvor spennende dette blir osv - selv om du kanskje tenker noe helt annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå