Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Han hadde sin siste dag med de i dag. Han går i familiebarnehage, dvs han er hjemme hos en assistent sammen med to andre barn, men det er vel 7-8 andre som har det likt og de samles hver dag og finner på ting. I sommer har alle ungene vært på basen ( vanlig bhg) og de har jo derfor rulert med personalet. Jeg vil gjerne takke de andre for at de har tatt så godt vare på mini i sommer og i inneukene ( hver 5 uke hele året) Den assistenten han har vært hos har hatt ferie hele sommeren, men vil uansett få en gave når han har siste dag hos henne neste uke. Han skal bytte bhg, har fått plass i den bydelen vi bor i. Så spørsmålet blir: 1. Sende en plante/blomst med en eske konfekt via floriss(bud) i morgen, han hadde altså sin siste dag på basen i dag siden han går 60% og de skal hjem til assistenten neste uke 2. Kjøpe en blomst og noe attått ( hva?) og reise ut sammen med han i morgen og levere det selv 3. Bare glemme det siden han allerede har hatt siste dag ( det har jeg egentlig ikke lyst til, for jeg er kjempefornøyd med jobben de har gjort) Hva syns du?
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Blomst vil si plante? Eller bukett? Spiselig, konfekt eske? Kom med forslag da, er så dårlig på å gi gaver:( Takk:)
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Vettasøren, du som sa blomst. =) Konfekteske eller sjokoladepose eller noe er stort sett suksess.
År og dag Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Synes nr 2 er best. Jeg kjøpte potteplante, fordi bukett varer så kort tid, og ville at også de av personalet som hadde ferie nå skulle få glede av det. Noe attått kan være sjokolade, te, kaffe, frukt, sånne litt fine drops/godterier, kjeks etc.
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Er fra stavanger, sier blomst om planter og blomster om buketter:) Men takk begge to, da blir det blomst og noe godt jeg finner på dropsen:)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg driver familiebarnehage selv og synes det er kjempekoselig når jeg får pakker fra de søte små som slutter! Har fått både blomster og konfekt, men det som brukes mest er noen telysestaker jeg har fått. Det er jo noe som virkelig varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå