Gå til innhold

Renate77 *med gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble faktisk ikke så veldig blå av den ivrige rokkingen min! ;) Litt øm på sidene ble jeg men ikke noe vondt :)

Men nå har jeg tatt det mer med ro de 2 siste dagene,er den tiden i mnd så jeg er så øm i magen,men bare vent til den er over hehe :P

Alle som kommer innom vil prøve den,river jo ned hele stua! De har jo ikke peiling ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey!

Ble du ikke? Snøft.. Det er uuuuurettferdig!! :oD

Merkene mine er blitt svarte nå, så kanskje jeg skal tøffe meg til å rocke litt igjen i morgen.

Hvor tung er din ring?

Min er 1,7 kg.

Venninnen min har den som er hakket under, og hun blir ikke blå. Hmm... kanskje jeg også skulle hatt den...

Skrevet

unnskyld at jeg blander meg inn sånn helt uten videre:)

Jeg har også den på 1,7 og har vært dritblå !! Lenge!!!! Har måttet legge den bort nå siden vi skal til syden, ser jo helt mishandla ut

Skrevet

Å?

Hmm.... kanskje det er der problemet ligger.

Må spørre andre her som har 1,7 kg om blåmerkene ga seg etterhvert.

Hvor lenge rocket du før du måtte gi deg?

Skrevet

Jeg har den på 1.5 kilo jeg. Veier under 65 kilo,og ville ikke ta sjangsen på å ta en tyngre i begynnelsen pga ryggen og. Er litt svak i ryggen jeg,og fikk faktisk litt vondt i ryggen etter rockingen,men det gikk fort over da :)

Jeg skal bruke den 1.5 en stund til,så bytter jeg :)

Har ei venninne som begynte rett på 2 kilo,hun ble ganske blå! :S

Skrevet

Kanskje det har med vekten å gjøre da.

Spurte i et annet innlegg her om det vil bli bedre, og det blir det visst, så jeg får bare bite tenna sammen og rocke litt til i kveld :o)

Skrevet

Jeg skal også rocke i kveld hehe,så i går i speilet at jeg ser faktisk bittelitt forandringer på magen! Men de ter helst låra mine og håndtaka mine bak jeg vil ha vekk hehe, Men sier jo ikke neitakk til en flat mage også,selv om den ikke er så langt ifra å være flat. Har rocka kun på låra de siste dagene,får det ikke SÅ godt til,for den faller litt mye ned,men jaja,pøvelse gjør mester!

Og jeg er 1 cm smalere rundt magen,og overhode ikke oppblåst som jeg pleier å være den tiden i mnd! HURRA! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...