Gå til innhold

Kom med musikk-tips til meg! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører mye på musikk, men har lyst å oppdage noe jeg ikke vanligvis hører på.

Liker mye forskjellig:

Audioslave, Blue Foundation, Muse, Staind, Paramore, Evanescence, The Rasmus, Kings of Leon, Coldplay + masse mer.

 

Hvem er dine favorittartiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Placebo og danske Mew hvis du tideligere ikke har hørt så mye av dem..Også digger jeg HIM da : )

Skrevet

Ja, Mew og HIM hører jeg mye på :)

Men Placebo har jeg ikke hørt - takk for tips!

Skrevet

Muse(min all-time-favoritt),Anthony and the johnsons, Lily Allen, Band of Horses, the killers..

Skrevet

Placebo, Diana Krall, REM (seff!) Motorpsycho, Jaga Jazzist, Portishead..

Skrevet

Ikke HØRT om dem ???!! Da har du mye å glede deg til : )

 

Anbfaler spesielt The Bitter End, Nancy Boy, Pure Morning..++

 

Nytt album i sommer heter Battl For the Sun, første singel derfra er For what its worth..Anbefaler eller fra det albumet Speak in thounges...

 

Enjoy...

Skrevet

David bowie, nick cave, gamle alice cooper (70-tallet).

Gode gamle som stones, led zeppelin etc..

 

Liker også godt HIM, Placebo og Muse=)

 

Skrevet

Hvordan kunne jeg glemme!!!

Faith No More, Depeche Mode og Jeff Buckley=)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Gode gamle Bob Marley<3 Jeg digger så mye forskjellig, Pink Floyd, Janis Joplin, gammel 60-talls.. Muse, Killers, Kelis, Mew, Kaisers..

Også elsker jeg sangene til Cornelis Wreesvijk, hihi..veldig god sammenheng her altså.

 

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Coldplay og Zeppelin og ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...