Renesmee Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg hører mye på musikk, men har lyst å oppdage noe jeg ikke vanligvis hører på. Liker mye forskjellig: Audioslave, Blue Foundation, Muse, Staind, Paramore, Evanescence, The Rasmus, Kings of Leon, Coldplay + masse mer. Hvem er dine favorittartiser?
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Anbefaler Placebo og danske Mew hvis du tideligere ikke har hørt så mye av dem..Også digger jeg HIM da : )
Renesmee Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja, Mew og HIM hører jeg mye på Men Placebo har jeg ikke hørt - takk for tips!
Jenny-penny Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Muse(min all-time-favoritt),Anthony and the johnsons, Lily Allen, Band of Horses, the killers..
wirre;o) Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Placebo, Diana Krall, REM (seff!) Motorpsycho, Jaga Jazzist, Portishead..
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Ikke HØRT om dem ???!! Da har du mye å glede deg til : ) Anbfaler spesielt The Bitter End, Nancy Boy, Pure Morning..++ Nytt album i sommer heter Battl For the Sun, første singel derfra er For what its worth..Anbefaler eller fra det albumet Speak in thounges... Enjoy...
cherry coke Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 David bowie, nick cave, gamle alice cooper (70-tallet). Gode gamle som stones, led zeppelin etc.. Liker også godt HIM, Placebo og Muse=)
cherry coke Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Hvordan kunne jeg glemme!!! Faith No More, Depeche Mode og Jeff Buckley=)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Gode gamle Bob Marley<3 Jeg digger så mye forskjellig, Pink Floyd, Janis Joplin, gammel 60-talls.. Muse, Killers, Kelis, Mew, Kaisers.. Også elsker jeg sangene til Cornelis Wreesvijk, hihi..veldig god sammenheng her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå