Gå til innhold

Når er tiden inne for nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta er straks 3 år...og vi begynner så smått å tenke på å få tredje (og siste ) mann ;) Tenker at hvis h*n blir født slutten av sommeren neste år, passer det greit med at eldstemann starter på skolen den høsten.

Noen tips og erfaringer i forhold til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter på nr. 3, har fra før en på 5 år og en på 3,5 år. Jeg synes at det var kjempeflott med to tette barn, men setter pris på at det nå er et gap i alder ned til minstemann.

Vi skal ha permisjon frem til august neste år og det sammenfaller med eldstemann sin skolestart. Den yngste hos oss hadde sluttet med smokk, dagsoving og det å bli båret rundt da jeg ble gravid med nr. 3. Sluttet med bleie også da han var 3 og det synes jeg er en fordel. De to eldste er veldig selvstendige og det er deilig.

Skrevet

Har nettopp fått nr tre nå. De eldste blir 5 og 7 snart. Synes det går kjempefint. Er glad det er såpass spredning. Storesøstrene er selvhjulpne og veldig opptatt av lillebror.

Skrevet

Hos oss kommer nr3 når storesøster er 5 og storebror 3. Da går jeg eller faren hjemme det første halve året den eldste begynner på skolen. For oss passet dette veldig fint.

Skrevet

vi har også to og lurer på en til... men vi er ikke helt sikre enda.... var dere alle helt bestemt på at dere skulle ha 3 eller har dere, gått fra 2 til 3 unger over tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...