Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til bursdagen deres?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag snart, men når jeg blir spurt om hva jeg ønsker meg, kommer jeg ikke på noe!!

Resten av året dukker det titt og ofte opp til jeg har lyst på:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på hudpleie, ett par kvelder med barnevakt, penger, ny støvsuger, bøker, sminke, parfyme....

Synd jeg ikke har bursdag snart! ;)

Skrevet

Jeg har bursdag NÅ PÅ LØRDAG =)

Og jeg har ønsket meg ny klokke, datamaskin, spa for gravide og sjokoladekake=) Håper virkelig noen baker en stor og saftig sjokoladekake til meg...

Til neste bursdag skal jeg ønske meg snille barn og fred på jord :P Tjihiii....

Skrevet

Jeg elsker å få gavekort. Ønsker meg alltid det til jul eller bursdagen min. Men problemet er at det er så mange av mine venner som syns det er så kjedelig å gi, så de kjøper heller alltid noe jeg ikke trenger....istedenfor gavekort som jeg ønsker meg.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Snille barn:) hehe..Jeg blir 30 i november og ønsker restaurering av et gammelt maleri jeg har arvet fra min anerkjente kunsterolderfar:) Det har i over 20 år hengt inne i den røykfulle stuen til moren min og har fått skader av dette. Morro og bevare bildet, men sikkert veldig dyrt å fikse:(

Skrevet

Samler på ett service, selv om jeg har ganske mye nå så har jeg sagt til min søster at om jeg ikke finner noe fornuftig så kan hun bare kjøpe mer. Trenger flere dype tallerkner. Selv min mann begynner å like julegavene vi får av hun nå, siden det nå har blitt hverdasserviset vårt.

Har begynt å skrive opp på lapp hva jeg ønsker meg, som jeg kommer på i løpet av året. Og den henger jeg fra meg på kjøleskapet til mamma. Der har brødkniv blitt hengende lenge, siden jeg ønsker meg lik som hun har og det finner ingen av oss lik av.

Små vaser, nye strikka sokker og tøffler, kjøkkenkluter, t-lysestaker til å henge i vindu osv. Slik som jeg fint kan kjøpe selv, men som jeg sjelden tenker på å kjøpe.

Og smykker vet alle at jeg er glad i, i alle forskjellige slag.

Satte atlas, dyrebøker, fuglebøker osv på ønskelista til jul. Slike bøker som jeg gjerne vil ha i hylla, men aldri får kjøpt meg ellers. Mamma gikk amokk på mamutsalget og fylte hylla vår ganske så full. Og det morsomste er at de har blit brukt veldig masse av alle i huset.

Skrevet

Jeg ønsker meg aldri noe spesielt, men denne gangen har jeg funnet barnet i meg og ønsker meg

Warhammer-figurer og malesett

Puslespill med 2000 brikker

Rulleskøyter (sånne gammeldags med hjul i hvert hjørne)

Skrevet

sex...

men det kan man jo ikke ønske seg av hvem som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...