Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har et barn på 2år. Har fått stønad til barnetilsyn første barnehage året hennes, da var jeg student. Nå i juni fikk jeg jobb, et vikariat til november. Jeg håper jo så klart at jeg kan få en fast jobb, forlenget vikariat der. Hvis ikke er jeg aktivt jobbsøkende. Er så redd jeg ikke får stønaden fordi det bare er et vikariat:/
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Å joda, det får du:) Jeg har hatt det både til kun sommerjobb, og til desemberhjelp-jobb:) Og så lenge du ellers er meldt som reell arbeidssøker, så er det nå ikke noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 takk for svar:) SÅå bra, de 1500 kr kommer godt med, hvertfall om jeg blir arbeidsledig noen mnd også Leverte inn søknad for 1,5uke siden, håper de har behandlet den til neste utbetaling:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 hvor mye kan en tjene for å IKKE få stønad til barnetilsyn?? Jeg vil nok tjene ca 350.000 i året..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 6 ganger grunnbeløpet(6G). 1G er i dag ca 72 000. Det går etter brutto inntekt(før skatt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå