Lea Laus Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Vanligvis sover hun 2 ganger i løp av dagen (fra ca. kl. 10 - ca. kl. 21) De kan være alt fra 20 min til 1 1/2 time. -Fra i går til i dag. La seg kl 21.00 sov til kl 09.30 - fikk mat -Sov fra 10.00 kl 13.00 - fikk mat. -Våken fra 13.00 - 15.30 - fikk mat før hun la seg igjen -Nå har hun sovet fra kl 15.30 og sover fremdeles.. Hun har spist 3 måltider i dag, men hun vokser jo bra så er vel ikke noen fare det? Er jo deilig og da, med hele kvelden fri, har fått gjort masse, men savner henne litt nå merker jeg! Lyst til å vekke henne for å leke med a.. hehe.. Men får meg lissom ikke til det heller.. Håper ikke det er noe som feiler henne:(
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Sønnen min sov hele tida fra han var 2 mnd til han var begynt i barnehagen.... ) Nyt det mens det er )
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Min jente er 3 mnd, og hun har noen dager der hun også sover mye.. selvom hun sover fra 19-08 om natten så har hun noen dager hun sover mye... og da har hun hatt litt problemer med å sovne for natten, så om hun sover i over 3 timer i strekk om dagen vekker jeg henne. Virker som barnet ditt er normalt, for det er veldig individuelt hvor mye søvn de trenger. Men du kan jo se det an litt om hun sover så mye i morgen også, så får du heller ta en tlf til helsestasjonen og høre med de De er profosjonelle!
Gunn og Gutta Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Hadde nok vekket henne å gitt henne mat, når det er såpass mange timer siden hun spiste, etter 3-4 timer synker blodsukkeret til babyen og de kan bli ekstra slappe......men kan nok hende hu har sovet nok iløpet av dagen og har tenkt å være oppe å spise i hele natt:o)
Lea Laus Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2009 Hehe, ja kanskje hun lager rabalder i natt:) Da får jeg hvertfall vite at det er liv i a om ikke annet. Det som er litt guffent er at hun vanligvis ikke sover noe særlig på dagtid, og spiser gjerne 6 måltider. Har aldri opplevd at hun har sovet så mye som nå!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 hehe, det kan du si! blir spennende det da! jeg tror på at søvn avler søvn jeg da, har virket sånn på mine to små! men har hun sovet siden i ettermiddag og enda ikke våknet? da hadde jeg vekket henne for mat...
Lea Laus Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Litt mat og en ren bleie og jaggu sover a ikke igjen. Når jeg tenker meg om kan det kanskje ha noe med at jeg er alene i dag, så huset er nesten helt stille. Kanskje hun egentlig er litt var for lyder til vanlig.. mon tro.. Jeg orker ikke ha på tv og alt sånt når jeg er hjemme i motsetning til samboeren min som alltid må ha på et eller annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå