nr.3 :) Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 morsomt. vi har to gutter og de har veldig mye glede av hverandre. venter nå ei jente
LuRiFaXeN Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 hei hå.. så kjekt me ul når alt ser ut til og gå som det skal jeg har ei snuppe på 2 og venter nå ein litten prins i januar:) vi har så mye og glede oss til.. lykke til jenter:)
Kongeørna Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Kan anbefalle to gutter med to år i mellom, som det ser ut som om du sånn omtrent får også. Mine er nå 13 og 15, og er bestevenner (som regel, da). Dessuten har de selvutnevnt seg til lillesøsters høye beskyttere, når storken dumper henne ned gjennom pipa om noen mnd...
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Så koselig. Gratulerer så masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå