Gå til innhold

Vi venter en liten gutt til:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

UL idag viser en liten guttebaby:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

morsomt. vi har to gutter og de har veldig mye glede av hverandre. venter nå ei jente :)

Skrevet

hei hå.. så kjekt me ul når alt ser ut til og gå som det skal :)

jeg har ei snuppe på 2 og venter nå ein litten prins i januar:)

 

vi har så mye og glede oss til.. lykke til jenter:)

Skrevet

Kan anbefalle to gutter med to år i mellom, som det ser ut som om du sånn omtrent får også. Mine er nå 13 og 15, og er bestevenner (som regel, da).

 

Dessuten har de selvutnevnt seg til lillesøsters høye beskyttere, når storken dumper henne ned gjennom pipa om noen mnd...

Skrevet

Så koselig.

Gratulerer så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...