Gå til innhold

33 dager igjen - lov til å være utålmodig allerede??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede.. har egentlig nektet meg selv å begynne ventingen for tidlig. men når jeg hører om alle som sitter å venter og er overtid kjenner jeg veldig misunnelse... har så lyst til at det skal være meg.. :):)

Nå begynner ting å bli klart til den lille kommer også.. vasket opp et par plagg, gjort i stand stelleplassen, seng og vogn.. så nå har jeg begynt ventingen og den store nedtellingen.. OFF - denne ventetiden skal bli lang :)

HHEHEHEH- eg jo lov å HÅPE at nurket kommer et par uker FØR tiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe... Jeg begynner å bli utolmodig selv!! Har 29 dager igjen å vente... Og idag så henta jeg vogna og bilstolen i Sverige. Så nå er alt på plass. :) Så da er det bare å vente da!!!

Skrevet

Jeg har også 33 dager igjen og tenker det samme. Spesielt etter kontroll hos lege i dag og han mener at baby kommer snart.. Får bare vente og se da.. Det meste er klart da, sånn sett kan han bare komme:)

Skrevet

Så spennende - mente legen på at den kanskje kommer allerede?? kan jeg spør hva grunnen til han tror det er.. heh... blåser liv i håpet om at nurket kanskje kommer før :)=)

Slimproppen min gikk for noen uker siden så HÅPER HÅPER HÅPER :)

Skrevet

Hodet er festet dypt nede i bekkenet, symfusemålet har flatet ut, masse kynnere og datteren min ble født 3 uker før tiden for 3 år siden. Hadde det akkurat slik med henne også. Er jo ingen garanti for at det skjer, men man kan jo håpe :)

Skrevet

Ja jeg håper det er lov, for jeg har 36 dager igjen og er kjempeutålmodig. Alt er klart til den lille og jeg er kjempemotivert for å føde (etter å ha vært kjemperedd for det i en lang periode). Håper tiden går fort og at motivasjonen holder helt frem :-)

Skrevet

Det er lov å være lei ja!! :-D

JEg har vært SKIKKELIG lei i 2 uker ca nå.

Nå har jeg 23 dager igjen til termin og holder på å gå på veggen!!!!

Jeg vil ha ut tulla mi nå!!!! Men tar nok en liten stund til;)

Skrevet

Jeg er også UTÅLMODIG!!! Lurer så fælt på hvordan lillegutt ser ut:)

Skrevet

Ja motivasjonen min er på topp den også.. ser faktisk frem til å føde. Har ikke hele tiden vært slik.. har gruet meg en periode - for selv om det er 4 år siden forrige fødsel sitter smertene friskt i minne.. men skal prøve denne gangen å tenke mer positivt.. "dette klarer jeg .. dette klarer jeg" under fødselen.. og ikke " fan.. dette klarer jeg ikke .. dette går ikke"

Hehe.. vet ikke om det blir slik når først fødselen setter i gang, men er verdt et forsøk..

Jobbe med kroppen - er det ikke det de kaller det så fint (?) :) hehe..

Noen som tenker å sette igang med forsøk på å fremskynde fødselen når det nærmer seg termin??

Selv tenker jeg at nurket kommer når det kommer - men hvis det kan hjelpe på å ha sex med min kjære så er det bare et pluss for min del.. :)

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen, og holder på å gå på veggen!! Utrolig slitsomt å gå gravid nå på slutten. Håper jeg slipper å være en av de som går på overtid. Synes så forferdelig synd på alle her inne som ikke har fått gullene sine enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...