Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede.. har egentlig nektet meg selv å begynne ventingen for tidlig. men når jeg hører om alle som sitter å venter og er overtid kjenner jeg veldig misunnelse... har så lyst til at det skal være meg.. :) Nå begynner ting å bli klart til den lille kommer også.. vasket opp et par plagg, gjort i stand stelleplassen, seng og vogn.. så nå har jeg begynt ventingen og den store nedtellingen.. OFF - denne ventetiden skal bli lang HHEHEHEH- eg jo lov å HÅPE at nurket kommer et par uker FØR tiden
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 hehehe... Jeg begynner å bli utolmodig selv!! Har 29 dager igjen å vente... Og idag så henta jeg vogna og bilstolen i Sverige. Så nå er alt på plass. Så da er det bare å vente da!!!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har også 33 dager igjen og tenker det samme. Spesielt etter kontroll hos lege i dag og han mener at baby kommer snart.. Får bare vente og se da.. Det meste er klart da, sånn sett kan han bare komme:)
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Så spennende - mente legen på at den kanskje kommer allerede?? kan jeg spør hva grunnen til han tror det er.. heh... blåser liv i håpet om at nurket kanskje kommer før =) Slimproppen min gikk for noen uker siden så HÅPER HÅPER HÅPER
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Hodet er festet dypt nede i bekkenet, symfusemålet har flatet ut, masse kynnere og datteren min ble født 3 uker før tiden for 3 år siden. Hadde det akkurat slik med henne også. Er jo ingen garanti for at det skjer, men man kan jo håpe
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Ja jeg håper det er lov, for jeg har 36 dager igjen og er kjempeutålmodig. Alt er klart til den lille og jeg er kjempemotivert for å føde (etter å ha vært kjemperedd for det i en lang periode). Håper tiden går fort og at motivasjonen holder helt frem :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Det er lov å være lei ja!! :-D JEg har vært SKIKKELIG lei i 2 uker ca nå. Nå har jeg 23 dager igjen til termin og holder på å gå på veggen!!!! Jeg vil ha ut tulla mi nå!!!! Men tar nok en liten stund til;)
duracellmamma Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er også UTÅLMODIG!!! Lurer så fælt på hvordan lillegutt ser ut:)
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Ja motivasjonen min er på topp den også.. ser faktisk frem til å føde. Har ikke hele tiden vært slik.. har gruet meg en periode - for selv om det er 4 år siden forrige fødsel sitter smertene friskt i minne.. men skal prøve denne gangen å tenke mer positivt.. "dette klarer jeg .. dette klarer jeg" under fødselen.. og ikke " fan.. dette klarer jeg ikke .. dette går ikke" Hehe.. vet ikke om det blir slik når først fødselen setter i gang, men er verdt et forsøk.. Jobbe med kroppen - er det ikke det de kaller det så fint (?) hehe.. Noen som tenker å sette igang med forsøk på å fremskynde fødselen når det nærmer seg termin?? Selv tenker jeg at nurket kommer når det kommer - men hvis det kan hjelpe på å ha sex med min kjære så er det bare et pluss for min del..
Malin90&Talia09<3 Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har 15 dager igjen, og holder på å gå på veggen!! Utrolig slitsomt å gå gravid nå på slutten. Håper jeg slipper å være en av de som går på overtid. Synes så forferdelig synd på alle her inne som ikke har fått gullene sine enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå