Gå til innhold

Dere som har bodd på Rica Dyreparken Hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte dere pr natt? Og hvordan er hotellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde der i helgen. Skal ALDRI MER BO DER!!!!

Rommene er håpløst små, heisen er alt for liten (plass til en barnevogn og to voksne). Liksom barnehotell!!! Og dessuten alt for mye støy og kø til frokost. Var kø og løpende barn over alt. Ble stressende. Dyrt var det også. Billigere og større rom på Quality som ligger på utsiden av dyreparken.

Skrevet

Betalte forresten 2135 pr natt. voksne og et barn i ekstra seng (det andre i reiseseng)

Skrevet

2000kr natten. Sant som hun over meg sier, men det har jeg faktisk aldri tenkt over. Ferierer der 2 netter hvert år vi.

Skrevet

Synes det var helt topp der jeg. Romma var kanskje litt små, men der r man jo ikke mye. Hvis man gidder å dra seg før klokka er halv ti på morgenen, så er det ikke mye kø ved frokosten altså...

Løpende barn må man vel regne med på et barnehotell???

Skrevet

Ok! Takk for svar :) Det ser fint ut og bo der, men det er jo bare på "utsiden".... Har nettopp kommet hjem fra Kr.sand, men tenker litt på neste år ;)

Skrevet

En annen ting; måtte dere betale full pris på billettene til dyreparken?

Skrevet

Jepp. Ingen rabatt eller formidleing av billetter

Skrevet

Vi tenkte og prøve der neste gang vi også,men har nå hørt så mye rykter,så det skal vi IKKE!Stod noe om det i en avis også.Har ungene dine fri barneoppdragelse er dette plassen stod det.Maten så ikke ut fordi alle ungene hadde vært borti den osv..

Så blir det andre hotellet rett bortenfor for vår del!

Skrevet

Vet ikke når dere har vært der eller noe, men det er ikke min oppfatning altså, men det er jo et veldig stort lokale der hvor frokosten var...lekerommet var forøvrig rett ovenfor spisesalen...

Skrevet

Det er fri lek på lekerommet, men det er 2 jenter som er der å passer på + foreldrene. Maten står så høyt opp at ikke de under 7år rekker opp.

Har kost oss der hver gang vi ihvertfall.

Skrevet

Bodde der 2 netter i fjor og var fornøyd. Riktignok små rom, men vi skulle bare sove der. Bra og stort lekerom. Synes ikke det var noe kaos ved frokosten. Veldig grait at det ligger rett ved siden av. Første dag pøste det ned så da gikk vi tilbake på hotellet noen timer til lunsj.

Hadde fint bodd der igjen, men synes det er litt dyrt.

Skrevet

Har ikke bodd der selv, men ifølge min søster var det midt i blinken =) Er man på familie ferie bør man jo gjerne innfinne seg med mye barn og litt køer.Deter jo et veldig populært familiemål. Men dyrt? jaa...

Skrevet

Vi bodde der for noen år siden og vi fikk da fri inngang til Parken siden vi bodde på hotellet, mulig de har sluttet med dette nå! Synes rommene var altfor små og et vennepar av oss satte vognen på et rom som skulle være låst og da de skulle hente vogna stod bare en billig paraplytrille igjen så tydelig at noen tok den flotte fine vogna deres. Heldigvis fikk de den dekket av reiseforsikringen ettersom den hadde stått på et rom som skulle være låst!

Skrevet

2550 pr natt i familierom med balkong og utsikt mot Sabeltanns Verden.Øynene på minsten når vi gikk ut på balkongen og den sorte dame seilte forbi var verdt hele summen...*ler*

Små rom ja, men der sov vi bare. Det fungerte helt fint :-)

Løpende barn og støy regner jeg med det er på Quality også, og gidder du å spise før klokken 9 så er det ingen kø på frokostbufeen.

Var forresten utrolig behagelig å gå rett inn på hotellet med overtrøtte unger etter showet midt på natten også.

2 fine lekerom for den tiden man trenger det. Det ene lå rett ved frokostsalen - det var praktisk for mor og far som ville sitte litt lenger enn ungene.

Kommer til å bo der igjen hvis vi skal i Dyreparken.

Skrevet

Positive med hotellet: God mat, gøy lekerom, ligger rett ved parken

Negative: Veldig små rom, vi bestilte familierom av en grunn, men var kjempelite! Kjempedyrt tatt i betrakning av standaren på hotellet. Heisen er kjempeliten, dette reagerte vi på da vi hadde med to vogner.

Vi kommer ikke til å bo der flere ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...