Gå til innhold

Trist og lei idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, kan jeg få syte litt? Er så deppa idag. Kjempesliten etter et par tøffe netter med mini. Litt ensom, alle venner osv er på ferie. Prøver så godt jeg kan å finne på ting og gjøre det jeg kan for at mini skal ha det fint her i ferien sin, men føler ikke jeg strekker til helt :( Lei av å være alene, savner en kjæreste..... Men hvor skal jeg finne det? Og hvem vil ha meg? Og skulle ut med ei venninne på lørdag, men nå avlyste hun :(

Mini sover søtt, og vi kommer til å ha det kjempefint i morgen. Men akkurat her og nå er livet litt tungt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Lov å syte litt når man er sliten og ikke minst ensom.

Sender en trøsteklem til deg

*Klem*

Skrevet

Sånne dager er så kjipe :(

En liten trøst er jo at det som regel går fort over! Sender deg en stor klem =)

Skrevet

Tror du trenger en god klem, jeg, og her kommer en fra meg :)

Skrevet

Etter regn kommer sol...man må ha noen deppedager,det går seg til! ;)

Håper du er ovenpå i morgen.

Klem fra meg til deg :)

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Er slitsomt både å være alene (som alenemor OG som alene i ferien) og så å slite med en unge som ikke vil sove. Ikke bekymr (skrives det virkelig sånn?) deg over å føle at du ikke strekker til, for det gjør du jo, tenk så bra jobb du gjør som tar var på et barn helt alene. Skal vedde på at barnet ditt har det kjempebra!:-)

Får du dratt ut med noen andre da? Jeg skal i alle fall ut i Oslo da hvis du bor i nærheten!:-)

Skrevet

Klem fra meg skal du også få!:-)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, har selv vært alenemor med lite venner, så sender deg en god klem:)

I morgen er en ny dag, start med blanke ark da:)

Hvor gammel er barnet ditt da?

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Varmer virkelig :) Jada, i morgen er en ny dag, og da går nok alt så meget bedre :)

Han er to år, og trasser endel for tiden... Det er litt slitsomt det også merker jeg!

Du over som spurte hvor jeg bor - bor i moss. tror ikke jeg får med noen andre ut nei.... Så får slappe av alene, kan jo være godt iblant det også. Er bare det at det har blitt så mange kvelder alene i det siste, så hadde vært hyggelig å være litt sosial for en gangs skyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...