sjokoBolla Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Noen som vet om det finnes et spill til Nintendo wii som er nesten likt det vi hadde i game dager, altså i 2D? Føler jeg har hørt at alle de tre Mariospillene som var til den gamle Nintendoen var samlet på ett spill til Nintendo wii. Noen som vet?
*Bo*og*Junior* Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 New Super Mario Bros til Wii kommer til jul. Dette er som de tre første spillene, bare litt modifisert. Det finnes allerede til DS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå