Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Skulle vel egentlig fått mens i morgen eller på lørdag. Saken er den at jeg skal på jentefest i morgen... Hvordan skal jeg kome meg ut av den, de vil jo merke at jeg verken røyker eller drikker... De skjønner også at det er noe om jeg plutselig ikke kommer... Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Si du er syk og har kjempevondt i halsen. Derfor orker du hverken røyke eller drikke..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Jeg hadde det samme problemet for en tid tilbake. Skulle da ha fest hjemme hos meg selv. Valgte da å drikke Munkholm. Drakk det fra glass, og passet på at ingen så at det var Munkholm jeg drakk. Lettere å få til når man er hjemme hos seg selv, men går sikkert borte også;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Er bare å drikke, embryoet får ikke næring fra deg helt med en gang faktisk! De første ukene er det nemlig plommesekken som gir fosteret næring, og den opererer uavhenging av promillen i blodet ditt.
Girl Next Door Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Å der ser jeg for meg at dette innlegget kommer til å utvikle seg til en kjempekrangel.. Jeg husker jeg brukte som unnskyldning at jeg plutselig måtte jobbe ganske tidlig dagen etter.. Vet ikke hva du jobber med, men kanskje det passer å si i din situasjon og? Og når det var brukt opp, sa jeg at jeg gikk på antibiotika/pencillin man ikke kunne drikke alkohol med. Det er jo en "safe" unnskyldning. Ang røyking kan du si at du kun røyker når du drikker.. Eller si at du har slutta helt. Lykke til på fest da:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor ikke bare si det som det er? Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så hemmelig at man skel ha barn.
Girl Next Door Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg holdt det hemmelig til uke 11-12 fordi jeg ikke hadde taklet at alle skulle vite at jeg hadde mistet, om det hadde skjedd. Trur det er ganske vanlig å ikke rope det ut nettopp pga dette, nn21.11..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Jeg vet det er vanlig, men for meg er det bare dumt. Jeg har mistet tidlig selv, og jeg er veldig glad for at jeg hadde venner å prate med da. Mulig jeg er spessielt heldig som har venner som jeg kan dele både gleder og sorger med.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Si at du går på antibiotika og ikke kan drikke.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 Grunnen til at jeg ikke forteller er at der er flere jenter jeg nesten ikke kjenner. Det er så tidlig enda, har ikke gått opp skikkelig for meg selv en gang ennå. Tror nok jeg drar på festen og later som jeg drikker (vann i spritflaska). Så får jeg heller ta mine siste røyk den kvelden. Alle skjønner det om jeg plutselig har sluttet... H.I
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 Seriøst! Ikke røyk!! Si nå bare at du har vondt i halsen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå