Gå til innhold

Føler meg ikke gravid mer..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd 13 juli (var da 6+1),og fikk se et lite hjerte som banket. Nå er jeg livredd for at det "ikke er noe der mer",er nå 8+4. Flere som føler det sånn,eller føler dere veldig sterkt at dere er gravide? Sikkert bare jeg som er bekymra,men må si jeg gleder meg stort til 17 august når jeg skal på undersøkelse igjen! :) Noen som har opplevd å få se at hjertet banker på barnet,for så å miste etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kan slappe av. Når de har sett hjertelyd er det ikke vanlig at noe går galt. På disse sidene får en nok lese endel skrekkhistorier som gjør en ekstra bekymret.. Graviditetstegnene kommer og går, jallfall så tidlig! I morgen er det nok noen tegn som dukker opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,legen sa også det,at det var et godt tegn. Spørs nok bare om jeg har "blitt vant til" symptomene ;) Har mista en gang før også,så er litt redd for at det skal skje en gang til. Godt å høre at du mener det ikke er vanlig at noe går galt når de først har sett hjertelyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er n ok helt sikkert gravid tenker jeg. OG jeg tror også at disse bekymringene er noe de fleste har. Alle er vel redde for at man skal miste eller at noe skal gå galt med noe man er så glad for å ha fått. (Muligheten til å få bære fram et liv)

Jeg har ennå ikke hørt eller sett noe (Ikke vært på UL) er 9 +3 i dag.

Kjenner at jeg er så nervøs for at noe ikke stemmer at jeg ikke klarer å bestille UL time. Vil så gjerne gjøre det i kuke 11/12 .

Ringt og hørt om timer, men får ikke meg selv til å bestille. Livredd.

Tenk hvor heldig du var som hørte noe hjerte i uke 6. det er mange som blir sendt hjem da med beskjed om å komme tilbake om noen uker, grunnet at de ikke finner noen hjertelyd.

Må være en sterk spire du bærer på i og med at slagene kunne oppdages allerede da.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit akkurat åssen du har det... jeg føler meg absolutt ikke gravid.. har igrunn ikke gjort det heller.. men tidlig ultralyd uke 8, gjorde oss veldig glade... nå er jeg i uke 10, å fortsatt føler jeg meg ikke gravid... er redd for at det skal gå galt.. er så mange som fokuserer på nettopp det på disse sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har noe serlig symptomer heller. Har noen venninner som har gått nesten hele svangerskapet uten å føle store forandringer (utenom magen selfølgelig..) Men jeg forstår hvordan du har det. Mistet to ganger før jeg fikk første mann (da hadde ikke hjertet begynt å slå ennå..) så når jeg gikk gravid med han, klarte jeg nesten ikke tro det var sant før jeg holdt han i armene mine. Da visste jeg liksom at ingenting kunne gå galt. Mamma sa og til meg at det var spesielt å være gravid etter en spontanabort. Hun mistet en etter 5 mann, og når hun skulle ha siste var hun og nervøs helt til slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg veldig igjen! Følte meg veldig gravid inntil for to/tre uker siden,med unntak av ømme bryst fremtil i går faktisk. Har første legetime i morgen så er spent på hva utfallet blir. Her føler jeg mange er flinke til å fokusere på det negative så det er fort gjort å bli skremt!!! Vi får krysse fingrene og håpe på det beste:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har symptomene men det er jo ikke helt til å stole på egentlig. men vi krysser fingrene og håper alt er i orden :) Lykke til hos legen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Selv har jeg minimalt med symptomer og har også mistet en gang før. Men de sier at sjansen er liten for å abortere etter uke 8, så det letter hjertet litt. Dessuten var det i uke 8 vi var på tidlig ultralyd og så hjertet slå :)

Vi får heller nyte disse fraværende symptomene, og heller se det positive at vi må på do midt på natta, eller altfor tidlig morgen. Og kanskje har jeg blitt litt mer blubbete også...

Er 11+2 idag. Men usikker på om det er 12+0 de sikre ukene begynner eller er det ved 12+6??

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...