Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan disse murringene kjennes ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som skriver at de kjenner murringer i magen osv mellom el og ikm. Kan noen fortelle meg hvordan de er/føles/kjennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjennes ut som om mensen skal komme...

"rart" nede i magen liksom...

Skrevet

Som lette menssmerter

Skrevet

Hmm. Så egentlig kan man ikke skille menssmerter fra "gravid" murringer...

Er vel litt tidlig for meg å kjenne noe som helst enda, men jeg sitter med en følelse i magen som den følelsen av at man er spent og gleder seg til noe, kanskje litt sånn nervøs følelse (som før i tiden når man skulle inn til muntlig eksamen, hehe) Er nok bare jeg som håper og tror.

Skrevet

Jeg hadde ikke sånne mensmurringer når jeg var gravid før siste dagen, da jeg fikk det så mistet jeg... men tror uansett ikke alle får det, så det kan være andre symptomer du får. nervøs/spent? kanskje kroppen din vet mer enn deg akkurat nå? ;)

Skrevet

Hei!

Synes også det kjennes ut som mensmurringer, men alikevel litt annerledes. Venter nr. 3 nå og kjente igjen symtomene fra sist. Fikk mennsmurringene ca. 1 uke før forventet mens og det pleier jeg ikke å ha så lenge før vanligvis. Har gått 3 dager over IKM nå og hadde en svak positiv test i går. Må ut å kjøpe ny test:-)

Skrevet

dere som sier det kjennes ut som om mensen skal komme veldig snart... har dere hatt disse murringene og så har dere vært gravide??

For oss som er nye i gamet.. dette betyr da at graviditetssymptomer og tegn på at mensen er rett rundt hjørnet ofte er de samme?? Slik at ofte er det det at mensen ikke kommer som gjør at man skjønner at det ikke var tegn på mensen men faktisk en spire?? (dette ble veldig omstendig forklart merket jeg... sorry)

Har noen også opplevd slike murringer med litt brunlig uflod/spotting og vært gravid?

(Føler jeg klamrer meg til halmstrå her.. men vil så gjerne være gravid.. )

Skrevet

Synes du forklarte det ganske bra, men det er jo ingen garantier :-)

Skrevet

Du forklarte det akkurat slik jeg opplevde det første gangen.

Når jeg ble gravid med min datter, hadde jeg masse mensmurringer og spesielt rundt IKM. Da var jeg så skuffa og lei meg fordi at da trodde jeg at det ikke gikk den mnd heller. Og forventa å se blod i trusa hver gang jeg gikk på do, men, nei:)

Har forøvrig de samme symptomene rett før mens kommer, men aldri før tidligst et par dager før. Men sist jeg var gravid hadde jeg vonde stikninger i ene lysken i dagene rundt IKM, men forventer egt ikke at jeg skal oppleve akkurat samme symptomene til neste gang. Vet selfølgelig ikke det, men har en god magefølelse denne mnd:)

Har ikke opplevd spotting, men det er vel egt ganske naturlig tror jeg, selv om man er gravid.

Skrevet

Har kjent mens murring nå ved to anledninger de siste par dagene. hvor lenge varer de? bare littegrann eller er de konstante?

Skrevet

Det samme har jeg gjort også.. Litt murringer, men det er ikke direkte vondt, og det varer ikke lenge om gangen som det gjør med menssmerter som varer omtrent konstant fra 2-3 dager før TR til TR er over.

Har hatt kvalme, vondt i magen(løs mage :s) og murringer om hverandre her, og forstår ingenting.

Må ha fått en skikkelig hormonsmell ;)

Skrevet

Det er bra flere er like forvirret rundt dette som meg..

Opplever akkurat det samme nå.

1. Har hatt mensmurringer og temp dropp 8 dpo.

2. 12 dpo (idag) og kraftige mensmurringer, kom mye blod når jeg var på do rundt i tre tiden, ble veldig lei meg og trodde at vi bommet denne pp og. Og nå når jeg var på do så jeg at er det mørke brunt på bind, og det stikker i venstre side (er vel det som man kjenner ved el, tror jeg).

El testen imorges var ikke videre positiv bortsett fra svak strek når jeg la godviljen til...håper og tror at det er noe der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...