Gå til innhold

Ringe legevakten?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann tråkka på mellomste, og etterpå så jeg han hadde fått en stor kul øverst på kjeven, under øra...han kan gape og drikker nå melk av flaske, men ville ikke ha kveldsmat - han pleier alltid å ville ha mat. Han er 2,5 år og sier det gjør vondt(hvis jeg spør), er litt trøtt og sliten, men ikke veldig grinete. Tipper kanskje kjeven har gått ut av ledd, men iom at han kan gape har den vel kommet på plass igjen - eller?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Jeg anbefaler deg å ta en telefon til legevakten jeg. Er jo ikke verre enn å hørehva de har å si. Kanskje de mener dere skal se det an hjemme, men da har du ihvertfall fått deres mening.

Når det er sagt så er jeg alt for dårlig til å ringe dit selv. I går brukte han på nesten 3 magen til lillebror på 6 mnd som trampoline.... Sto og hoppa på magen hans! Tror aldri jeg har vært såredd noen gang. Var sikker på at alle innvollene til minsten var sprekt, men ringte jeg legevakta? Neida. Jeg så det an jeg... og heldigvis er han fortsatt like hel... Jeg burde sikkert ha ringt og reist bort for en sjekk.

Skrevet

Ringte jeg. Fikk time senere i kveld. Gutten ville sove uten nattmat og sovnet med en gang, så han har nok vondt stakars.

Takk for svar!

Skrevet

Nå har han våkna og har tydelig vondt, så det passer godt med en tur på legevakta.

Skrevet

Stakkar :(

Godt å sjekke det ja! God bedring til lillegutt!

Skrevet

Lykke til. Si i fra hvordan det går.

Skrevet

Takk! Nå har vi vært der. Fått henvisning til sykehuset så vi kan opp å ta bilder i mårra tidlig. Han trudde ikke det var brudd, men var ikke sikker. Så da satser vi på å være tidlig på`n i mårra så det ikke blir så mye venting med 3 unger på slep =P

Skrevet

Huff...får håpe det ikke er brudd da, og at smerten går over fort =)

Du får ha lykke til i morgen med å underholde 2 og trøste 1 =)

Skrevet

Takk =) Får heldigvis hjelp av gubben til å komme oss avgårde om mårran! Vi er litt treige på mårrane her ser du =P Lurer litt på hva de evt. gjør HVIS det er brudd...?

Skrevet

Huff da. Krysser fingrene for at det ikke er det.

Lykke til!

Skrevet

Da har vi tilbrakt noen timer på sykehuset(mest venting!) og det er ikke brudd =) Men var noe trøbbel med spyttekjertelen, fikk ikke helt med meg hva - legen snakka tysk-norsk =P Pga hevelsen og at det gjør vondt fikk vi resept på noe flytende ibux. Skal forøvrig tilbake på mandag for å ta ultralyd. Virker som om han er i bedre form, har til og med spist - så er ikke så dramatisk mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...