AO3 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 For oss er den uunnværlig (snart ti mnd) - for å hindre at den lille akrobaten får armer og bein gjennom sprinklene. Vi har vært nødt til å ta den inn og ut gjennom sprinklene for å få den til å sitte ordentlig, men det funker. Egentlig synes jeg sprinkelseng er veldig upraktisk sånn sett! Hvorfor ha sprinkler som armer og bein kan sette seg fast i?!
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Godt poeng! Guttungen her er bare 7 mnd, men ligger i senga som en apekatt og sparker og river ned sprinkelsengbeskytteren.
Mamman til M&E Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Vi har den faktisk ennå også til gutten vår på 2 år og 5 mnd. Han sover fortsatt i sprinkelseng og beskytteren ser jeg for meg at han har til vi bytter seng :-)
AO3 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Ja, det er max irriterende når han i stedet for å forsøke å sove, bare leker med sprinkelbeskytteren! Nå som den er "tvunnet" fast, er den ikke like spennende lenger, heldigvis.
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 tok den med over i juniorsenga å vi.. da dekker den rundt hele bortsett fra fotenden bare.. Helt suveren.. da slipper alle smokkene å falle ut av senga hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå