gravid86 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Tror kanskje den kom i dag. Utfloden var plutselig mer en normalt og litt rosa aktig. vet ikke en gang om d er slik den ser ut heller jeg?? Lurer på om d kan være et tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet?
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Dette varierer nok veldig! Hos meg gikk den 6 uker før fødsel med nr 1, så den ikke emd nr 2, og gikk 2-3 dager før fødsel med nr 3. For noen er dette starten på en fødsel også. Så den er desverre en dårlig indikator på om fødsel er rett rundt hjørnet, men er man nær temrin, så pleier den jo være et visst tegn i hvertfall. Lykke til :-)
gravid86 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2009 Takk for svar har 1 dag til termin.
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Med første mann så gikk den 14 dager før fødsel, denne gangen har jeg ikke sett noe til den og har 8 dager igjen:) Det kan ta alt fra uker til bare noen få timer. Vi krysser fingrene for det siste he he:) Lykke til, noe er på gang i hvertfall:))))
hårsår Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Hos meg kom proppen 2 dager før, men i 2 etapper. Første del kom 2 dager før, og resten kom dagen før. Den siste delen var større. Men hos ei venninne kom proppen 2 uker før, så det er veldig individuelt.
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 min gikk samme dagen som det begynte og jeg fikk rier med en gang så tror det er veldig forskjellig
JenteOgGutterMamma! Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Hei! :-) Da jeg fikk jenta mi kom slimproppen den ca 2 dager før riene startet, dei andre gangene har den bare kommet som ekstra utflod og ingen direkete propp, mer som tykk, seig, gelkeaktig utflod! Men i går kom slimproppen i 2 omganger, så tydelig at det var proppen så jeg er spent på når fødselen starter her også! Har også kjent litt murringer og har ennå litt ekstra utflod som kan være en anelse rosa! Spennende dette her! ;-)
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Sist merket jeg ikke at slimproppen hadde gått men jeg er ganske sikker på at slimproppen gikk nå for en uke siden så jeg bare venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå