Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 de siste dagene har jeg vært mye svimmel... hva kommer dette av ?
mamman til to gutter Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Det kan komme av mye forskjellig. Jeg er mye svimmel fordi jeg i perioder har lavt blodtrykk. Da merker jeg det spesielt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet. Ellers kan vel bla jernmangel gjøre at man er svimmel også. Det ser forresten ut på nicket ditt at du er gravid og det er ikke unormalt at man kan bli litt svimmel da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå