Gå til innhold

No-Cry Solution!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes "The No-Cry Sleep Solution" på norsk, og hva heter den da i såfall? Noen som har prøvd boka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, men har ikke lest hele da det gikk relativt greit med sovinga her. Brukte noen av tipsene og har trua på at det kan funke for mange dersom man følger det som står der :)

Skrevet

Har bare lest den på engelsk, den er lett-lest. Fulgte den ikke så nøye, men syns det var godt å få aksept for holdningene mine. Bruker noen av tipsene i den altså :)

Skrevet

Jeg har lest den, og syntes den var kjempefin. Vi har brukt mange av rådene, og ikke minst har jeg blitt mer sikker på at det ER galt å la barn ligge å gråte til de sovner.

Jeg tror ikke den finnes på norsk, men den er lett å lese:)

Skrevet

Hva går den ut på egentlig? Om det går ann å oppsummere veldig veldig kort vel og merke ;) Litt sånn opp-ned metode?

Her finner gråt så og si aldri sted i forbindelse med legging, noe som er helt feil av meg i følge helsesøster og besteforeldre (og enkelte venninner), men jeg følger hjertet og gir Bo det han trenger for at han skal sovne om kvelden (noe som ofte kan innebære litt slitsomme kvelder for mamman)

Om det finnes en enklere "metode" så hadde jo dette vært flott:D

Skrevet

Holder på å lese den nå, men er langtfra ferdig. Men det jeg har oppfattet så langt, er gradvis avvenning. F.eks. hvis knerten er vant med å sovne med puppen i munnen, kan man forsøke å hekte han av rett før han sovner, men fortsatt holde han i armene dine til han sovner. Så fjerner man seg mer og mer. Dersom han ikke får sove, er det bare å koble på til han er i ferd med å sovne igjen, og så hooke av. Det vil ta tid, men forhåpentligvis slipper man gråt i det hele tatt. I opp/ned-metoden, så begynner jo babyen å gråte før man plukker den opp. Men kan være enig, det minner mye om hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...