Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere samme passord til flere ting?

Jeg har logget inn uendelig mange ganger på bam at e-post adressen og passordet sitter naturlig i fingrene, har flere ganger tastet feil andre steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja ikke alltid! Det er ofte jeg er usikker og må bruke den der "har du glemt passordet" hjelpen he he =)

Og jeg tør ikke en gang å tenke på å bytte passord på bam!

Skrevet

Jeg husker passordet på de sidene jeg bruker ofte, men har hendt jeg har glemt passordet et sted og har måttet bruke "har du glemt passord hjelpen" den er god å ha noen ganger ;) Jeg bruker ikke samme passord over alt, men har 3 forskjellige som jeg oftest bruker på de forskjellige stedene ;)

Skrevet

Husker dem når jeg har fått velge selv. Har noen som jeg pleier å bruke, men ett spesielt som er en gjenganger : )

Passord som man er blitt tildelt har jeg ikke sjangs i havet til å huske på. Må noteres et lurt sted. Har nok brukt den der passord hjelperen et par ganger ja ; )

Skrevet

Jeg har ofte passord flere plasser for eg greier ikke skille hva som skal hvor. Men når jeg skal skifte så sliter jeg. Noen ganger må jeg skrive ned for å greie å skille hva jeg har hvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...