Gå til innhold

BabaSling


Malla-mor

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har erfaring med BabaSling? Jeg har bestilt denne og fått den i posten. Jeg har nemlig ikke turt meg på bæresjal og slike ting som jeg må knyte selv :-/

Jeg ser derfor for meg at BabaSling er sikrere så lenge det er to låser på den.... Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring, men anbefaler deg å ta en tur på forumet inne på www.tettinntil.no

 

- Der er drøssevis av folk som har peil på babybæring, og de er veldig hjelpsomme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også kjøpt babasling. Synes også den virker sikrere og jeg synes det er litt artig at ungen faktisk nesten ligger i en hengekøye på magan :)

Har prøvd den kun med babydukke oppi og synes det så ut til å funke, men det er klart det blir annerledes når det kommer en 3,5 kg levende unge oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg BabaSling, men siden jeg er førstegangs kan jeg ikke si om den er bra eller ikke.

Men derimot har jeg lånt bort den til en venninne av meg, og slik jeg har forstått det på henne er den god å amme og la barnet få sove i, men litt tung å bære mye i, nå har hun en stor baby på snart 3mnd.

Men det jeg tror, er at om man begynner å bruke BabaSlingen med en gang, så venner man seg til den, og det er kanskje litt enklere med en nyfødt baby, enn en større en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...