Gå til innhold

Tror jeg er forelsket..... igjen!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i dag!! :) Såg en herlig liten luring!! :-) Hadde bestemt oss for å se hvem som er der inne... Gutt eller Jente?!? Nei, vi må nok vente!! :-)

 

Babyen lå så fint med bena i kryss!! :-) H*n var så herlig der h*n lå og suttet på tommelen!! :-)

 

Terminen ble flyttet fra 5 feb til 31 januar!

 

Er da 13+6 i dag!! For en deilig følelse det er å være gravid!! :-) Vi er heldige!!

 

God sommer alle med-gravide!! Jeg håper på litt sol den siste uken av ferien min!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :) Hærlig følelse å få se lille nurket sitt. Jeg fikk heller ikke vite kjønnet på ord. ul, men vi var så nyskjerrige at vi måtte trå til med 3D. Så jeg venter nå en nydelig liten gutt.

Jeg elsker å vere gravid og har en forelskelse-følelse når jeg tenker på gullet i magen. Gleder meg noe sinnsykt, og morsfølelsen er allerede komt :)

 

God sommer til deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...