Gå til innhold

17 måneder imellom....


****MEG****

Anbefalte innlegg

Hei alle marsmammamaer! Oppdaget i forrige uke at jeg er gravid igjen.Gutten min er bare 10 måneder. Er i uke 6 ca..... Ikke planlagt i det hele tatt!!!!!!! Men vi bestemte oss for å beholde det. Mannen min ville nok ha ventet, men jeg fikk ikke til å ta det bort... Gleder meg veldig.Det er helt fantastisk å være gravid.Er 31 år og bor i Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei! Jeg er også 6 uker på vei, og her blir det 19 mnd mellom. Vi planla det og gleder oss veldig ! Blir jo koselig med to tette da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Jeg er 8 uker på vei, og har en liten en på 4,5 måneder, så her kommer neste mye tidligere enn planlagt. Merker det er slitsomt å være gravid for jeg er så trøtt hele tiden, og søvn blir det ikke mye av med lillegutt som krever oppmerksomhet stort sett hele tiden. Men det er jo koselig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten på snart ni måneder. Det blir 16 måneder mellom de to :) Passer helt perfekt med permisjon og så får jo småen en lekekammeret! Er 9uker på vei når småen blir 9 måeneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter nå vårt tredje vidunder men de to første kom med 19 mnd. mellomrom... som nesten er mye å regne i denne tråden , he,he.

Storebror var en del sjalu på lillesøster men så snart hun begynte å bli litt mer mobil som å snu seg, begynnende krabbing etc ble det gradvis bedre. Nå er de 5,5 og 4 år og har UTROLIG stor glede av hverandre. Som min prinsesse sa det så fint nå i kveld da jeg sa at det var leggetid: "og nå som vi lekte så fint, mamma!" :o) Men vi har jo litt søskenkrangling også da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så spennende! :-)

Jeg venter også nr 2, men her er blir det 2,5 år mellom mine. Syns det er rimelig tett jeg da, hehe. ;-) Det blir en travel tid, men tror ungene vil ha myye glede av hverandre når de er så tette. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det 20 måneder imellom. Har ei jente som ble 1 slutten av juli og er snart 8 uker på vei. Var veldig planlagt, men siden jeg er så uuuutrooolig kvalm må jeg si at jeg ikke synes det er kjekt i det hele tatt ;-( Heldigvis begynner hun snart i barnehagen, er virkelig glad jeg ikke ble gravid før, for da hadde jeg ødelagt permisjonstiden med henne. Har hatt det mest perfekte året en kan tenke seg :-) Når det er sagt, så gleder jeg meg veldig til å få to tette som forhåpentligvis kan underholde hverandre og leke....selv om det selvfølgelig blir travetl. Men det er vel travelt uansett med unger tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med oss blir det 14mnd mellom de to!

Spennede å se hvordan det går. Snuppa mi er 7mnd nå, og jeg er 10 uker på vei. Jeg var heldigvis mye bedre denne gangen enn jeg var sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...