Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 ..de aller fleste menn fantaserer seksuelt om andre jenter enn hun de er sammen med. Noen fantaserer av og til, mens andre fantaserer om mange. Dette er "naturlig", noe de ikke kan styre. De fleste føler ingen skam over det men er klar over at madammen ikke synes noe særlig om dette. Min mann har fantasier om maaaaaange, til og med venninner av meg eller han. Dette er han ærlig om så hva kan jeg gjøre? Det hjelper ikke å si at "dette er ike lov", da hadde han ville hatt dem enda mer. Det må da også sies at at tenner veldig på meg, er helt vill etter kroppen min så jeg føler ikke at dette har noe med meg å gjøre. Hva kan jeg si: Sånn er det bare! Tror de fleste hadde fått det enklere hvis dere bare hadde forstått dette og ikke tatt det så personlig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 De fleste kvinner fantaserer også om andre menn enn den de er sammen med. Uten at det er noe galt med dem for det. Tankene kan man ikke alltid styre- og man kan hvertfall ikke kontrollere andres tanker. Og godt er det. Men man trenger jo ikke akkurat gni det inn da. Jeg har ingen interesse av å vite hvem andre mannen min fantaserer om, og jeg forteller heller ikke ham hvem jeg fantaserer om. Noen ganger er det bedre å leve i lykkelig uvitenhet. )
KaMa Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Og dette ser du behovet for å skrive fordi..? At du i ditt forhold syns det er toppers med en mann som forteller deg at han fantaserer om dine og sine venninner er dog noe mindre normalt enn å fantasere. For meg er det littegranne forskjellig å fantasere og si hvem man fantaserer om. Jeg ville opplevd det som fullstendig respektløst og umodent.
malingus Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Må si meg enig med KaMa! Respektløst og umodent å si det til partneren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå