Gå til innhold

Da har vi vel noe svineri (H1N1) i hus da... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 3.5 år ble plutselig dårlig i går.., verre i natt så ringte til legen morgenen i dag.. De tok crp som visste virusinfeksjon og sammen med hans symptomer så antok de at han hadde Influensa typa A.. Så han fikk Tamiflu.. Jeg vet at en crp skal være under 10 vanligvis ca.. Han hadde 30 så det er jo virus.. de sjekket ikke lillemor på 2.5 mnd.. Men når jeg hentet resepten på tamiflu så var det ei bekjent som satt på legevakten så hun sjekket bare kjapt crp hennes også.. Og den var på 12.. Lett forhøyet eller at hun rett og slett bare har en "dårlig" dag.. Får lille feber så er det vel bare og ringe legen igjen.. (hun har ikke hatt skikkelig feber enda) Jeg krysser alt jeg har for at hun bare hadde en dårlig dag crp messig og at den ikke er stigende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... god bedring!

håper lille slipper unna... kjenner jeg bekymrer meg veldig for lillesnuppa på 3 uker i forhold til dette influensastyret... spesielt pga av at jeg ikke ammer.... regner liksom med de to andre og vi voksne klarer oss...

Skrevet

Er det ikke bare bakterieinfeksjoner som slår ut på CRP?

Skrevet

Både virus og bakterie slår ut på CRP. Bakteriell infeksjon gir høyere crp verdi.

Hvordan dårlig ble han?

Skrevet

Nei, virusinfeksjoner er det som regel hvis crp er under 50-60..

Litt forskjellige fra lege til lege, og symptomer...Alt over dette er bakterieinfeksjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...