Gå til innhold

Jeg har en mamma som overhode ikke lytter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså nå må dere ikke oppfatte meg som utakknemlig men jeg må bare blåse ut litt her. Mamma spurte meg hva lillemor trengte til bursdag. Jeg sa at hun er helt fri for høstklær, bukser og gensere men har masse sommerklær og trenger ikke mere. For jeg synes det er så synd at klær ikke blir brukt. Joda hva kommer hun med, bare sommerklær som ikke kan brukes når kulda setter inn og det blir jo snart. Tatt av alle lapper sånn at jeg ikke kan bytte heller.

Men jeg fant ut at hun må jo få gi hva hun vil, men hver gang vi møtes stiller hun de samme spørsmål, jeg svarer og jeg føler hun hører med et halvt øre. HUn vet ikke når jeg har termin etter 8 mnd svangerskap feks.

Kjører henne hjem i går og hun spør meg om noe. Jeg husker ikke hva men svarer på det hun spør om, og midt i setningen min spør hun... bruker du å handle på Kiwi? Ehhh... guri så irriterende det er med folk som spør uten å vil vite svaret og mens man svarer snakker de om noe annet. Blir passe lei av å svare henne på spørsmål hun burde vite svaret på hver gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener, det er akkurat som når mamma spør hvilken størrelse hun skal kjøpe i klær til ungene... Men tror du hun noen gang kjøper den str jeg sa? neida hun kjøper alltid for lite og har også som regel tatt av lappene hehe. Men nå har hun lært litt iværtfall da, for sist gang hadde hun ikke tatt av lappene iværtfall sån at jeg kunne bytte det i større.

Det er jo så kjedelig med nye klær som ikke blir brukt og jeg vil jo gjerne at dem skal bruke dem og spesielt siden dem er fra henne ;)

Skrevet

Nå har jeg nesten ikke snakket med min mor på 1 år. Hun sendte en sms når jeg hadde bursdag, og ringte når storesøster ble 4 år.

Men jeg har noen x-sigerforeldre og x-svigerbesteforeldre som også bare lytter på et halvt øre og det er slett ikke noe gøy!!

Skrevet

Den kan jeg skjønne! Har hun alltid vært slik?

Jeg ville krevd oppmerksomheten hennes når hun spurte om viktige ting og vært direkte slik at du ikke kan misforstås. Uviktige spørsmål ville jeg ignorert. Og jeg ville krevd at hun var stille til du var ferdig med å snakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...